Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
guccio schreef:Jeetje wat een stinkmodderverhaal zo op de vroege morgen..
Ik wou dat ik je kon helpen maar heb helaas ook niet zo veel centjes..
Heel veel succes!!
jacimatho schreef:Als je een vaste baan hebt kun je bij de bank een krediet krijgen, gewoon heengaan, uitleggen en dan lukt het vast wel.
Dan moet je maandelijks aflossen, maar heb je wel je paardje terug.
siglavy schreef:Kunnen je ouders geen lening nemen die je maandelijks aflost? Die van mij zouden het niet doen, maar wie weet willen jou ouders je wel helpen. Wat is de reden eigelijk dat ze de prijs opeens zo de hoogte ingejaagd hebben?
Nannes schreef:en wat als je je volgende salaris krijgt? kan je haar dan wel betalen?
zo jah, dan zou ik vragen of je haar dan niet volgende maand op zou kunnen halen en dat je haar gewoon voor dat bedrag koopt. of is dit een slecht idee
Quellian schreef:Pffff... 5000??
Heeft die pony gouden hoefjes??
Saskia9 schreef:sorry hoor,maar die mensen vragen abnormaal veel dan,
Als ze dat blijven doen dan komt er vast wel een kans dat je haar wel kan betalen,
bedrag is veel te veel joh !
Sterkte
mesastamp schreef:Quellian schreef:Pffff... 5000??
Heeft die pony gouden hoefjes??
voor mij wel maar zij heeft dat er voor betaald toen veeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel ze is super sjiek en kon toen ik er had ook z dingen maar nu is ze gewoon helemaal over de zeik en totally niks mee kunnen doen ik wel hoop ik maar goed kwa waarde is ze weinig waard... de mensen echter willend at geld persee hebben dus onmogelijk voor mij en een lening ik heb alles voor der over maar dat gaat gwn nie en is niet verstandig