Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Barbie1986 schreef:Ik ben op zoek naar iemand die aan de hand van een foto van mijn pony contact met haar kan maken om zo een paar dingen te vragen.
Nu vroeg ik me af of jullie hier ervaring mee hebben en met wie ik het beste contact op kan nemen!
Iedereen moet geloven wat hij zelf wil, maar ik denk dat er een hoop mensen zijn die hier niet in geloven... Een grappige reactie is dat niet zo gek. Ik vond Char wel een goeie tip

! Iranda schreef:Maar net als dat niemand kan bewijzen dat "het wel zo is" kan ik niet aantonen dat er niets is.

Eigenlijk zaten ze er allebij naast, de een had het over blessures die hij zou hebben, en dat springen niets was voor hem en de ander zei dingen over voer en stal, maar mijn paard heeft geen blessures gehad op die plekken, is juist 100% springgefokt en vindt niets leuker dan dat en krijgt niet het voer waar de ander het over had en staat ook niet op stal...
Allemaal over brave en lieve paarden, maar de mijne is niet vaak braaf 
). Persoonlijk vind ik ze allebei erg goed. Vera af en toe op het enge af, die kon gewoon beschrijven wat ik aan had, liet Iesje haar zien tijdens het gesprek en nee dat kon geen toeval zijn
. Aangezien een paar stalgenoten op hun voorhoofd tikten wat mijn kleding betrof, was het niet iets dat iedereen aan had die dag
. 

Ben benieuwd! Ik denk alleen dat er weinig op ingegaan wordt...