Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
unamie schreef:vraag eens of ze een boom kunnen verbreden!!
als ze dat niet kunnen zijn ze niet vakbekwaam!
Ik vind het een heel mooi zadel, heel mooi leder, hij is heerlijk zacht, enz. Quellian schreef:Mwah, een goede zadelmaker zou dit prutswerk niet doen. Je hebt ook zadelmakers die gebroken bomen weer lassen (of er een plaatje tussen zetten), mijn zadelmaker doet dat niet.
unamie schreef:Quellian schreef:Mwah, een goede zadelmaker zou dit prutswerk niet doen. Je hebt ook zadelmakers die gebroken bomen weer lassen (of er een plaatje tussen zetten), mijn zadelmaker doet dat niet.
het zou goed kunnen dat een jou zadelmaker het gewoon niet kán![]()
en dan ben je dus geen zadelmaker.. maar zadelpasser/verkoper en dat is heel iets anders
Quellian schreef:
Ik heb trouwens een Kentaur
Nu ja, goedkoop, zo goedkoop vond ik mijn zadel nu ook weer niet (900 EUR). Kentaur wordt gemaakt in Tsjechië en daar liggen de lonen een stuk lager, dat heeft er al veel mee te maken dat ze wat goedkoper zijn dan de meeste andere merkzadels. Eilandje schreef:Mijn zadelmaker voorspelt dat Kentaur over enkele jaren niet meer zo goedkoop zal zijnNu ja, goedkoop, zo goedkoop vond ik mijn zadel nu ook weer niet (900 EUR). Kentaur wordt gemaakt in Tsjechië en daar liggen de lonen een stuk lager, dat heeft er al veel mee te maken dat ze wat goedkoper zijn dan de meeste andere merkzadels.
nemesis schreef:Quellian schreef:
Ik heb trouwens een Kentaur
Dan heb ik nog even een vraagje voor jou, hoelang heb je dit zadel al en heb je er al problemen mee gehad?
Groetjes Thamar
Heb hem 2e hands gekocht, paar maanden geleden en bevalt me perfectos 
(en dan meteen ook 1 voor mijn pony
).