Als je paard een mens was...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Als je paard een mens was...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 20:31

Ik zit wel eens te denken hoe Anouar zou zijn als hij een mens zou zijn.
Ik weet dat een paard geen mens is en dat je hem niet zo moet behandelen. Maar gewoon voor de grap.

Volgens mensen die hem kennen zou hij een profesortje zijn. Hij is echt heel slim. Maar dan wel een verstrooide professor.

En hij zou een man zijn die heel veel met z'n uiterlijk bezig is. En ik denk dat hij heel goed andere voor z'n karretje zou kunnen spannen.

Denken jullie dit ook wel eens? Hoe denken jullie dat je paard is als hij een mens zou zijn?

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:32

uhm.. lui

anydale

Re: Als je paard een mens was...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:34

Mijne zou homo zijn! Een allemans vriend, maar wel een aansteller denk ik.

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:35

hhaa idd de ene lui egt zown vies dik wijf iewhh maar dan ook egt dik he!! en de andere uhmm tja denk dat t best een ijdeltuit zou zijn haha

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:36

hadden wij het laatst op stal ook over

Stalgenoten vonden de mijne een typisch skatertje,
helemaal onder de blauwe plekken bulten enw eet ik veel wat,
toch steeds gevaar opzoeken,

Ok is hij heel slim en een echt allemans vriendje !

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:39

Mammon zou een echte baas over iedereen zijn..
Maar toch ook als hij iemand graag mag, dat hij dan laat zien dat hij een heel goed hart heeft
Een ijdeltuit is het ook wel denk ik, maar ook een dikzak, want hij houd van eten!

_Aise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:40

hahaha ja wij dachten dat vandaag ook!

Wij zagen een arabiertje bij ons op stal als een echte arrogante barones! Maar wel zo eentje die dan anderen vies en onbehoorlijk vindt, maar zodra niemand het ziet zelf ook lekker al die dingen doet die niet mag

En die van ons (fries) zagen wij echt als een player, die heel de tijd achter de meisjes aan loopt, ook als de meisjes daar niet zo van gediend zijn. Verder echt zo een lomperik, die echt niet op zijn woorden zou letten en misschien zich vaak zou stoten als hij weer eens stoer probeert te doen
En eentje die als het er op aankomt zich snel achter de anderen verschuilt en ineens heel bang is.
Echt zo een grote bek en klein hartje dus

haha wel heel leuk om te verzinnen he!

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:47

Daar heb ik ook weleens over nagedacht
Mijn Reality zou een stoere gozer zijn, maar met een klein hartje, Sweetness een stoere meid, maar ook een strevertje, Cilma heel lief, maar ook onzeker en Oscar zou een etterbak van een jongetje zijn, die vanalles uithaalt en achteraf alles goed komt slijmen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 20:52

Wel grappig om daar over na te denken.
Anouar is behoorlijk slim, maar ook ontzettend uitgekookt. Bij mij weet hij ook precies hoe hij dingen voor elkaar moet krijgen. Dan doet hij het op zo'm stomme manier zodat ik weer eens dubbel lig van het lachen en hem niet op z'n donder kan geven. Volgens mij heeft hij dat precies door.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:09

Levi zou denk ik een stoere jongen zijn, die best wel wat meisjes zou versieren
Maar wel eentje van het soort "grote mond, maar klein hartje" best wel een gevoelige jongen dus en eenmaal een meisje gevonden die zijn hart gestolen heeft heel trouw is.

Arti zou denk ik een arrogante bitch zijn
Zo 1 die alles voor elkaar krijgt, omdat ze een mooi gezichtje en lijf heeft

Maar wel zorgzame gevoelens heeft, als moedertje zou ze zich wel goed kunnen redden, ze heeft een behoorlijk goed rechtvaardigheidsgevoel. Weet optijd te 'straffen' maar kan ook beschermend optreden

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:10

Die van mij zou dan overdag echt zoon dametje zijn maar 's avonds zou ze echt zoon sl*t zijn.

Zo komt ze ook over in de stal en tijdens het rijden. Er staan 5 hengsten bij mij op stal en ze gaat dan eerst heel verleidelijk staan kijken en dr staart omhoog doen maar o wee als ze te dicht bij komen want dan gaan de oren in de nek

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:14

Die van mij zou een brave stille strevert zijn
Ze is gewoon heel rustig en braaf maar leert ook wel snel!
Ze zou zo'n persoon zijn die in Latijn (=Vwo+) zou zitten

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:17

Nero

die zou zijn,
een macho... homo trekjes maar toch heel lief
en verder een onwijs lekker ding met een dikke buik

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:21

sjannel zou een heel lief mens zijn. wat luisterd naar iedereen. Maar als ze iets wil bereiken gaat ze er dan ook echt voor. Soms koppig en eigenwijs.

Tycoon zou denk ik te goed zijn. Ik denk dat er misbruik van hem zou worden gemaakt omdat hij alles maar goed vind. Totdat hij een keer terug slaat. Dan ben je er niet klaar mee!!

Jumper (in de omgeving bekend als Jezus) zou de baas zijn!!! Het liefst in de regering:P haha!!

oscar zou een uhhh.. tasjesdief zijn:P haha hij is is verschrikkelijk snel in dingen. een wortel heeft hij zo uit de emmer gepikt zonder dat je het merkt!!

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:23

Sidney: Een lekker ding Een lief persoon, zou best graag opvallen en is best onhandig (net als mij, we struikelen altijd over dezelfde dingen ) iemand die het goed met iedereen kan vinden.

Princess: Een behoorlijk pittige damen, en een echte stresskip. Iemand die het goed met iedereen kan vinden. Zou niet veel van drukte houden.

Kristie: Is graag bij andere personen, alleen zou ze stapelgek worden. Verder zal ze alles braaf doen wat er van haar gevraagd word en zal niet snel tegenstribbelen.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:26

Die van mij zou denk ik een neger zijn, hij is namelijk donker en heeft van dat zwarte kroeshaar.

Ineke2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:38

Sterre_Nanza schreef:
Die van mij zou denk ik een neger zijn, hij is namelijk donker en heeft van dat zwarte kroeshaar.

Dat is geen karakter van iemand...

Moesji

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:41

Haha erg grappig dit! Phyntje zou echt een hele lange slungel zijn, zo'n sukkeltje die precies op de verkeerde momenten lacht Met een kapotte bril En heel goed in scheikunde. Heel aandoenlijk (oke ik draaf door)

Susanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:41

Ukkie : een typisch voorbeeld van een crimineel

Tubby : ik denk dat ze een hele lieve, geduldige oma zou zijn
En vooral een vreetzak

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:28

Hij zou mij in mannelijke vorm zijn, daar ben ik van overtuigd

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:30

Maare zou een Engelse Hertogin zijn die vrij snel op de teentjes is getrapt, maar wel veel stijl en klasse heeft. Indra zou een hartelijke jonge vrouw met een groot hart zijn.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:34

Imago zou een echte patser zijn. Wil overal in de belangstelling staan maar niet op een vervelende manier maar juist op een grappige manier. Met Imago zou je altijd kunnen lachen want hij heeft veel gevoel voor humor. Altijd in voor een geintje. Door zijn altijd positieve houding zou hij het respect van zijn medemens verdienen. Hij zou Secret als hartsvriendin hebben om lekker mee te kletsen en zijn geheimen mee te delen.

Secret is een echte vrouw waarbij je heel vertrouwelijk je hart zou kunnen uitstorten. Zij zou je altijd van goede raad dienen en is geen roddeltante. Verder is zij voor alles in maar geen meeloper; ze is echt een heel sociaal type. Verder zou zij graag een gezinnetje stichten; ze is een goede doch rechtvaardige moeder. Als ze het ergens niet mee eens is dan zou ze dat wel op een lieve manier mededelen. Door haar gedrag zou iedereen een positieve mate van respect voor haar hebben.

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:40

mijn verzorgpaard, denk ik gedeelte lijk als mij.
we leren elkaar steeds beter kennen en voelen.

ze maakt zich snel nerveus (ik ook)
ze kan bij de kleinste dingen genieten (ik ook, helemaal als ze me een duw geeft, heel speels)
als ze bang is dat iemand haar verlaat (bijv. jaarling gaat ff lopen. heb k ook, beetje verlatings angst)
en is altijd in voor nieuwe dingen!

ach... obart is erg lief, vertrouwd niet zo goed mannen (ik ook niet) maar kan wel iedereen aan! (nu ik nog)
xxxxxiezz

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:44

Een prinsesje, schatgraver en schoonmaakster
Ze vindt zichzelf geweldig, graaft alsof d'r leven d'r vanaf hangt en lebbert alles af. En verder iemand die van aandacht houdt, snel op d'r teentjes getrapt is en zich niks wijs laat maken denk ik.
Klinkt niet heel positief eigenlijk, maar ze is wel heel lief hoor

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:31

maverick zou mafia zijn en tai een goeddoener, die allerlei goede doelen zou steuen en keihard zou werken