Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoi
leuk paard hebben

Margreet schreef:Zeker de dravers die op de baan gelopen hebben zijn vaak nogal versleten.
Het vergt nogal wat omscholing eer je een draver fatsoenlijk aan het lopen hebt. (galop!)
Ze zijn vaak vrij klein, niet bepaald de maat voor een sportpaard.
Heet van karakter vaak, willen graag lopen, graag voorop, niet iedereen kan daarmee overweg.
) je beter een ander paard kan kopen. Voor recreatie en lager niveau in de sport zijn het hele geschikte paardjes voor een prettige prijs, maar je moet er wel op een andere voor betalen. (geduld, tijd etc.) 
) Als iedereen wat minder negatief er tegen aan zou kijken zou je ze misschien veel meer in andere sporten zien. wkoekoek schreef:Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik het errug jammer vind dat er zoveel mensen zijn die zo negatief denken over een draver. Ze willen juist hartstikke graag werken en zijn vaak hartstikke lief. ( met uitzondering van een paar..) Als iedereen wat minder negatief er tegen aan zou kijken zou je ze misschien veel meer in andere sporten zien.
En ga bijvoorbeeld eens op de drafbaan kijken hartstikke leuk!!! Wolvega, Groningen, Duindigt, Alkmaar of op de kortebaan.
Wij hebben een hele lieve en leuke draver op stal staan en de eigenaresse en verzorgster hebben een engelengeduld met hem. Na eindeloos oefenen kan ie galloperen!Desiree schreef:Ik ben eerder geneigd negatief te denken over mensen die dravers dingen willen aanleren waar ze niet zoveel aanleg voor hebben.

In het springen ben ik overigens nog weinig dravers tegengekomen. Mirte schreef:In het springen ben ik overigens nog weinig dravers tegengekomen.