LauEef schreef:Kijk we rijden met een aantal in de springles en iedereen wil graag oefenen en we oefenen ook wel met balkjes en technieken enz in de les maar dit is een probleem die ik gewoon wil oplossen met mezelf en me paard...
Als ik pech heb dan rijden er bij mij in de springles 12 combinaties. Als een van die combinaties problemen heeft met het aanrijden op de hindernis in galop dan krijgt die persoon de gelegenheid daar op te oefenen met de juiste begeleiding van de instructeur.
Je zegt dat het een probleem is wat je zelf wilt oplossen, maar imo neem je juist springlessen zodat je hulp krijgt om dit soort problemen op te lossen, niet om die parcoursjes te springen. Ik ben van mening dat de rest er maar genoegen mee moet nemen dat jij die ene keer iets meer aandacht krijgt dat zij. Jij hebt dat gewoon nodig op dat moment en als zij een keer extra aandacht nodig hebben moeten zij dat ook kunnen krijgen. Ik moet ook zo vaak wachten omdat een van die andere combinaties weer eens aan het klooien is op een dubbel of een kijkerige hindernis ofzo. Dat hoort er nu eenmaal bij. Maar als ik extra aandacht nodig heb krijg ik dat ook.