Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kan ik nou niet echt als storend ervaren KiWiKo schreef:of hij kauwt lekker onstpannen op het bit![]()
![]()
kan ik nou niet echt als storend ervaren
Miss_Montana schreef:Nee het is idd geen leuk geluid, echt knarsetanden maar dan een vrij hoog geluidje toch?
MarchaL schreef:Is het misschien te vergelijken met klappertanden? Ik ken het geluid, mijn merrie doet het ook zo nu en dan. Ik heb altijd het idee dat het een vorm van protest is, ze doet het voornamelijk als ik iets van haar vraag wat ze niet direct begrijpt/wil uitvoeren. Als ik me dan een beetje focus op dat probleem wordt het klappertanden erger, vandaar dat ik het vermoeden heb dat het een vorm van verzet is.
MarchaL schreef:Tja als je het zo stelt lijkt het me inderdaad geen protest oid. Maar het is dan vast ook anders als ik bedoel? Echt knarsen en geen klappertanden als bij mijn paard? Als het puur knarsen is en je paard is op dat moment gewoon ontspannen dan zou ik denken dat het voor hem een manier is om zijn ontspanning te tonen. Misschien kun je het een keer navragen bij een veearts maar verder zou ik me er dan maar niet al te veel zorgen over maken
SunnyBoy schreef:Die van mij knarsetand ook tijdens het rijden, maar dan alleen als hij in verzet is en hij het begint te verliezen. Bij die van mij is het dus echt frustratie.