Wat is jullie ervaring met het zadel Prestige?
Zet jou mening graag hier neer

Alvast bedankt.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hebben jullie paarden een hoge schoft?
Marliesje schreef:Germie, nog 1 voordeel van die beugelriemen, ze beschadigen je zadel helemaal niet, ik zie op mijn zadel nog totaal geen sporen van de beugelriemen.
Bitch schreef:Ik heb nu al 8 jaar een, door prestige op maat gemaakt, dressuurzadel, model TopDressage. Het zadel bevalt mij kwalitatief heel erg goed. Scheuren in zitvlakken etc heb ik allemaal nog nooit meegemaakt. De zit is zeer zacht, en het achteroverwippen heb ik ook nog nooit ervaren.
Het enige nadeel van Prestige is de service, die is tergend traag.....
En om nog even terug te komen op de pasvorm, mijn zadel past daarentegen op verbazendwekkend veel verschillende types paarden.

Bitch schreef:haha, ja idd...(goed lezen is ook een kunst..)
Ik krijg ook de indruk dat het niet altijd supertop is bij Prestige,als ik het zo lees. De fam. Bartels rijdt btw ook op Prestige, dus zo slecht zal het toch niet wezen?
Tis dat ik geen foto van me zadel bij de hand heb, maar voor een zadel van 8 jaar oud is het echt nog een heel mooi zadel, dit heb ik zelf al van verschillende kenners, onafhankelijk, te horen gekregen.

germie schreef:Marliesje schreef:Germie, nog 1 voordeel van die beugelriemen, ze beschadigen je zadel helemaal niet, ik zie op mijn zadel nog totaal geen sporen van de beugelriemen.
Klopt, bij mij zie je het ook niet.
Helaas had ik al wel wat sporen van beugelriemen, maar dat waren gewone beugelriemen. En de sporen zijn gekomen toen ik in de regen gereden had.
Die van Prestige leveren inderdaad geen sporen op je zadel.
Citaat:Die van Prestige leveren inderdaad geen sporen op je zadel.
waar kun je ze via internet bestellen??