Waar koop ik een BRUIN harnachement?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Waar koop ik een BRUIN harnachement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 18:42

Heey, ik ben al een tijdje van plan over te schakelen in het bruin met goud, ik vind het gewoon heel mooi, Dus een bruin dressuurzadel, hoofdstel, laarzen met natuurlijk goudkleurige gespen/beugels ect.

Nou staan er bijvoorbeeld op divoza helemaal geen kwaliteitszadels of laarzen die ook in het bruin te verkrijgen zijn, een mooie stubben of rossner iets dergelijks. Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het aanschaffen van een bruin harnachement en ook wat de ervaringen hiermee zijn, wordt het eerder vaal, kun je het gewoon met de zelfde middelen onderhouden ect ect.!

Ik hoor het wel, groetjes en bedankt vast!

orban

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:15

Ik ben zondag naar de opendeurdag geweest van Emmers een ruitersportwinkel in Hamont Belgie en daar lag een bruine Euroriding Luxor. Was wel mooi vond ik.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:26

pb Breitling even, das, zover ik weet, de 'bruin-tuig-fanaat' hier, haha

anydale

Re: Waar koop ik een BRUIN harnachement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:50

Kentaur heeft bruine zadels/singels ed. Verder weet ik dat een model van Petrie in het bruin te verkrijgen zijn. Anders moet je #Ymke# even PB'en, zij had een tijdje geleden een zadel/hoofdstel etc in het bruin te koop. Misschien heeft zij dit nog te koop

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:19

drunnensruiterhuis heeft een heel groot assortiment en ik meen daar ok de spullen die jij wil gezien te hebben!

www.drunensruiterhuis.nl

ik weet niet of het in de buurt is, mocht het zo zijn dan is het de moeite waard er eens langs te rijden

joozz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 21:56

ik heb ook bruin tuig. Vind het ook erg mooi. Gewoon met zeep en vet/olie behandelen. Verder niks anders aan hoor (nou ja je moet natuurlijk niet met dat zwarte poetsspul aan de gang gaan maar das logisch)
Ik heb het bij mijn ruiterwinkel vandaan, ik heb mn zadel van Stubben en mn hoofdstel is volgens mij van Hubert (wel oud al, dus ik weet niet of dat uberhaupt nog bestaat), maar stubben heeft ook mooie bruine hoofdstellen--zijn helaas niet echt goedkoop, maar volgens mij wordt bruin alleen in de duurdere merken verkocht, maar dat weet ik niet zeker.

#Ymke#

Re: Waar koop ik een BRUIN harnachement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:08

* MELD *

Ik heb een bruin dressuurzadel (compleet) te koop!
Voor interesse moet je maar even pbén, ik heb nog foto's van b.v. op het paard!

Voor bruine rijlaarzen www.rijlaarzen.nl
Voor bruin hoofdstel : www.drunensruiterhuis.nl (iemand die daar werkte vertelde mij dat ze daar helemaal bruin verslaafd zijn, dus daar vind je veel bruin)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:12

nee hoor en zijn ook goedkope bruine hoofdstellen te koop...

ik heb zelfs een splinternieuwe echt lederen in de ruitersportzaak voor maarliefst 15 euro - 40% gekocht.

nu hangen ze er nog steeds voor 15 euro

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 23:11

Bijna alle kwaliteitsmerken zadels zijn ook in het bruin te leveren. Alleen zit daar dan vaak wel een langere levertijd op. Idem voor laarzen.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 23:44

Ik heb een bruin kn zadel en een bruin hoofdstel van ir erg mooi idd!
Het meest gangbare is zwart en dat hangt dus ook in de winkels, als je nieuw koopt kun je ze in het bruin bestellen maar zoals al gezegt zit daar wel een levertijd op. Van de wat goedkopere merken weet ik dat kentaur bruin levert (in verschillende tinten) en verder weet ik alleen van dure zadels dat je ze in het bruin kunt bestellen, gewoon even bij je ruitersportzaak informeren.

ik heb zelf een bruin hoofdstel van ir erg mooi leer en dit heb je in bruin met zilver en bruin met goud kunt je bestellen bij pourcheval (figora @ bokt)

Voor foto's kun je onder in mijn profiel kijken of op de link in mijn onderschrift klikken

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 20:15

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik was het toppic even kwijt, dus vandaar een beetje laat! Ik wist niet dat je ze ook in het bruin kon bestellen. Met een zadel kopen wacht ik nog heel even want ik ga binnenkort ook een nieuw paard kopen, die ik dan in het bruin wil steken! Maar dan duurt nog heel even, bedankt!!

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:16

bij de decathlon hebben ze iig leuke bruine hoofdstellen. Zadels ook maar dan geen dressuurzadels. In ieder merk heb je wel bruine zadels.