Hoe lang blijft Radical goed?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bjarni

Hoe lang blijft Radical goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 14:46

Nou de vraag zegt het al.
Toen Bjarni spat bleek te hebben heb ik een poos radical gegeven. Toen hij na een tijd beter liep en kon bewegen ben ik het wat gaan afbouwen en eigenlijk vanaf het voorjaar helemaal niks meer bijgevoerd. Nu merk ik dat hij met de kou en het vocht toch weer wat stijver wordt en zag ik dat ik nog meer dan een liter van dat spul heb staan maar zonder datum.
Zou je het nu nog gewoon kunnen geven of gaat de werking er na verloop van tijd af?
Ik kocht hiervoor van die grote jerrycans dus neem aan dat het wel een flinke tijd meegaat toch?

cloris

Re: Hoe lang blijft Radical goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:41

Nou als je het een beetje goed hebt bewaard is het nog wel goed denk ik, ik heb het ook een tijd gebruikt en dan stond het ook wel eens op de plank..
En als je twijfelt, bel je toch even op naar daar waar je het besteld hebt

AnnemiekvM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 17:10

Dat weet Ingrid wel! Ik denk best wel even, want zij koopt het behoorlijk groot in!
Groetjes Annemiek

Bjarni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 17:26

Nee Ingrid wist het ook niet.
Ze zou nog wel even kijken (als ze binnenkort tijd had) op een nieuwe jerrycan. Maar we hadden allebei het idee dat er geen datum op staat.
En aangezien ik ziek thuis zit en dus niet op stal kom dacht ik; misschien dat iemand het toevallig weet!