Werk na examen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Werk na examen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 12:53

Ik weet niet zo goed hoe ik het moest uitleggen in de titel vandaar zo'n vage titel.

Maar ik doe dit jaar eindexamen(4MAVO) en ik wil een jaar tussenpauze nemen tot ik verder ga leren.
Nou zou ik graag in de zomervakantie(Eventueel langer) willen werken op een stal,
maar ik weet niet precies waar ik zoiets kan vinden?

Het liefst wil ik mijn pony meenemen en zelf ook ergens kunnen slapen.
Maar waar vindt ik zoiets?

Gewoon helpen met de dagelijkse werkzaamheden, voeren poetsen, longeren, vegen, noem maar op.
Groetjes karin

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:59

even bedenken op wat voor stal je graag zou gaan werken (fokkerij, handelsstal, manege, springstal, sgw-stal, dressuurstal, of liever de aangespannen sport...) en dan maar rondbellen. Veel stallen zijn blij met een extra paar handen. Je kunt ook een advertentie zetten op Bokt of in de Koopjeskrant of de Vondst.
Hebben ze niks voor je dan weten ze misschien een stal waar je wel terecht kunt.

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 13:02

Urielle schreef:
even bedenken op wat voor stal je graag zou gaan werken (fokkerij, handelsstal, manege, springstal, sgw-stal, dressuurstal, of liever de aangespannen sport...) en dan maar rondbellen. Veel stallen zijn blij met een extra paar handen. Je kunt ook een advertentie zetten op Bokt of in de Koopjeskrant of de Vondst.
Hebben ze niks voor je dan weten ze misschien een stal waar je wel terecht kunt.

soort stal maakt me op zich niet zo veel uit, heb wel wat met alles, behalve aangespannen sport.

Maar weet jij misschien hoe ik die advertentie moet opbouwen?