Ik en nog een paar meiden van mijn opleiding beginnen een minionderneming en we willen een nieuw soort product uitbrengen. Het gaat om een toiletteer etui met toiletteer benodigdheden, daar zit dan in: - elastiekjes. - een schaar. - een toiletteerschaar. - een manenkam. - een trekkam. - een scheermesje. - een verdeelkam. - een klipje (om de manen tijdens het vlechten vast te zetten). De aanvullende benodigdheden zijn: - pektouw. - invlecht naald. - tape.
Voor de elastiekjes en de tape kunnen verschillen van kleur per etui, een zwarte etui heeft zwarte elastiekjes en zwarte tape. Een witte etui heeft dus witte elastiekjes en witte tape.
Hoeveel zou u maximaal voor het product willen uitgeven? € 15,- € 20,- € 25,-
Laat het ons weten wat je er van vind en of je het zelf zou kopen.
vriendelijke groeten, Djura en de rest van de onderneming.
Ik vind het een leuk idee. Ik heb even gekeken naar de prijzen (divoza) van de artikelen los.
- elastiekjes. 1,33 euro - een toiletteerschaar. 6,95 euro - een manenkam. 1,80 euro - een trekkam. 1,34 euro - een verdeelkam. 0,88 euro - een invlechtnaald 1,33 euro
Sommige bedragen heb ik niet ingevuld, omdat ik de prijzen hiervan niet kon vinden. Bij elkaar kom ik nou op 13,63 euro. Hierbij moet dan nog een schaar, scheermesje, klipje, touw, tape en het tasje zelf. Om het aantrekkelijk te houden zou ik kiezen voor de 15 euro. Meer zou ik er niet aan uitgeven. Zelf zou ik het niet kopen, maar dat komt omdat ik vele artikelen zelf al heb (schaar, trekkam, manenkam, toiletteerschaar, klipje enz). Maar voor mensen die alles nog moeten kopen is het wel een leuk idee. Succes!!!
dat is zon tasje wat je schuin om "jezelf" heen hangt (oh, wat ben ik toch goed in beschrijvingen geven) daar zit dan alles in, zodat je het ook binnen handbereik hebt.
*was op zoek naar een plaatje, maar kan het niet vinden*
Enquetes zijn pas toegestaan wanneer er voldaan wordt aan de regels. 1 hiervan is minimaal 25 posts op bokt. Dat is hier neit het geval -> dus een slotje.