onderzoek paardenverzorgingsproducten !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

annereijne

onderzoek paardenverzorgingsproducten !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 11:41

Paardenliefhebbers,

Wij zijn twee studenten van de Hogeschool INholland uit Alkmaar.

Voor onze opleiding moeten wij een onderzoek uitvoeren voor Grand National, dit bedrijf maakt paardenverzorgingsproducten zoals vliegenmiddel, zalven tegen kwaaltjes, anti-bijt, glansmiddel, shampoos, ledervet, ontworming, voedingssupplementen, enz. Het is een groen met rode verpakking en witte letters.

Wij willen paardenliefhebbers graag de volgende vragen stellen voor ons onderzoek:

* Om welke reden kies je een bepaald product? (prijs, uitstraling verpakking of gehoord van anderen dat het goed werkt, enz.)

* Haal je je producten bij een ruitersportzaak, of bij een zaak die allerlei producten voor verschillende dieren verkoopt of koop je het via internet?

* Heb je al is een product van Grand National gebruikt en wat vond je hiervan? Indien een negatieve ervaring graag suggesties om te verbeteren.

* Welk paardenproduct is nog niet verkrijgbaar maar zou Grand National in zijn assortiment moeten opnemen?

Heel erg bedankt voor het meewerken aan het onderzoek! Je kunt je antwoorden mailen naar reijne10@hotmail.com

Groetjes,

Anne Reijne & Greet Ruijter

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 11:46

*omdat ik heb gehoord dat het goed werkt en als ik dat daarna zelf ook ondervind
*bij de ruitersportzaak
*nee ik ken het merk niet
* ik zou niks kunnen noemen

milo

Re: onderzoek paardenverzorgingsproducten !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:50

* prijs/verhouding.

* liefst bij een ruitetsportzaak

* sorry, geen idee.

* ook geen idee.

Katja

Re: onderzoek paardenverzorgingsproducten !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:22

Enquete zijn op Bokt alleen toegestaan voor gebruikers met meer dan 25 berichten.
Daarom hier een slotje.