Prequine Librium

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeD

Prequine Librium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 10:12

Doordat mijn paard met het binnenrijden altijd zeer gespannen is, werd ik getipt om Betamag 12 te gebruiken.
Aangezien ze dit product niet bij mijn DA verkopen maar dus wel Librium van Prequine (achteraf mss nog wel beter ivm de vitamine 12 in de Betamag)
Ik weet dat niet alle paarden er hetzelfde op reageren, maar zijn er mensen zijn met ervaring met dit product?

Heb ook gehoord dat er mensen zijn die enkel magnesium??? (of in comb. met iets anders?) geven omdat het daar eigenlijk om gaat, en dat dat ook wel een stukje scheelt in je portemonee
Is er iemand die daar evaring mee heeft?

AnkeD

Re: Prequine Librium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 08:33

Niemand ervaring hiermee?

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 09:06

Je zou ook eens good as gold kunnen proberen, werkt ook voor paarden die gespannen raken. Dit poedertje zorgt ervoor dat het paard niet meer gespannen raakt en daardoor nuchter blijft nadenken.

Good as Gold is te koop bij Ingrid van Berlo, en kost €50,= voor een halve kilo. Je moet good as gold 3 dagen voor de wedstrijden beginnen met geven, 2 maal per dag 1 schepje (15 mg).

Good as Gold is trouwens legaal toegestaan op wedstrijd, dus zou je ooit een dopingtest hebben komt je paard er niet positief uit.

Groetjes Sanne

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:00

Ik heb wel ervaring met pure magnesium voeren, het paard wat dat kreeg was echt een draak. Dat was ie daarna nog steeds, maar hij werd wel een stukje handelbaarder!

AnkeD

Re: Prequine Librium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 18:10

Ok thnx, had al Librium gekocht, dus ga het zoiezo proberen.
Mss toch ook een keer Good as Gold proberen is idd een stukje goedkoper