pensionhouders veel klachten van pensiongasten ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

pensionhouders veel klachten van pensiongasten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 10:04

ik vroeg me af of de pensionhouders (desnoods met maar 1 pensiongast ) onder ons veel klachten kregen van hun pensiongasten .
We hadden gister een stalvergadering met onze pensiongast en ze had geen klachten . Ik denk dat dat iets is waar je wel trots op mag wezen . Ik moet ook zeggen dat het hele gezellige mensen zijn en de bijrijdster ook .
Het is bij ons gewoon geven en nemen .

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:13

je hebt 1 pensiongast en speciaal daarvoor hou je een stalvergadering? hihi:p
maar mooi dat ze tevreden was....

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 10:19

ja .. was even voor het voer enzo . Was een stalvergadering van 10 minuutjes ^^ maar ze was tevree

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:58

Hoe meer mensen op stal, hoe meer klachten er komen en dat gaat dan altijd over elkaar

MeiaLuna

Re: pensionhouders veel klachten van pensiongasten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 11:01

moesten ze bij ons een pensionsvergadering houden,dan denk ik dat die weleens heeeeel lang zou kunnen duren...maar het is een feit:hoe meer mensen,hoe meer klachten.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:03

wij hadden ook wel eens een stalvergadering, maar mooi dat de mensen met klachten als puntje bij paaltje kwam niks (durfden?) te vertellen! En degene die dan maar hun mond open trok werd gezien als boeman of zeurkous terwijl er meer waren met dezelfde mening maar schijnheilig hun mond hielden.....

Op zich is het een nobel streven om af en toe een vergadering te plannen en de regels etc even door te nemen zeker als er weer een aantal nieuwe mensen bij zijn gekomen of dingen voor verbetering vatbaar zijn.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:07

Hier geen klachten. Ik heb 2 'pensionklantjes', mijn zusje en een vriendin. Mijn zusje mag niet zeuren, haar pony staat hier gratis en ik doe haar pony ook als ze door de weeks een paar dagen in Leeuwarden blijft(waar ze studeerd).

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:21

cissy schreef:
wij
hadden ook wel eens een stalvergadering, maar mooi dat de mensen met klachten als puntje bij paaltje kwam niks (durfden?) te vertellen! En degene die dan maar hun mond open trok werd gezien als boeman of zeurkous terwijl er meer waren met dezelfde mening maar schijnheilig hun mond hielden.....

Op zich is het een nobel streven om af en toe een vergadering te plannen en de regels etc even door te nemen zeker als er weer een aantal nieuwe mensen bij zijn gekomen of dingen voor verbetering vatbaar zijn.

haha...laat het bij ons nou net zo gaan...allemaal roddeleln wat er mis is, maar als ze dan wat mogen zeggen dan durven ze niet...zeker schijnheilig!!

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:33

cissy schreef:
wij hadden ook wel eens een stalvergadering, maar mooi dat de mensen met klachten als puntje bij paaltje kwam niks (durfden?) te vertellen! En degene die dan maar hun mond open trok werd gezien als boeman of zeurkous terwijl er meer waren met dezelfde mening maar schijnheilig hun mond hielden.....

zo ging het bij ons op de vorige stal ook!

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 13:03

of je hebt het dat iedereen zijn mond open trekt maar er niks gebeurt ... en dat het dan ineens over bepaalde dingen gaat terwijl de basis dingen nog niet in orde zijn ^^ (dat kun je natuurlijk ook altijd hebben )

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:06

HAHA erg herkenbaar...onder elkaar zeiken en zeuren en als het erop aankomt sta je in je eentje tegenover de eigenaar en is alles ineens prima.... Dus ik ga met mijn klachten meteen naar de eigenaar en die regelt het netjes.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:12

Wij hebben 25 pensionpaarden en4 pensionpony's staan.
Wij doen niet aan een stalvergadering.
Als mensen klachten hebben (en dat komt niet vaak voor, gelukkig) kunnen ze naar mijn vader, de stalhouder.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 13:33

Ik heb op jullie site gekeken en jullie hebben het ook zeer goed voor elkaar .. 1 ding is een beetje raar en dat zijn de voertijden ... maar voor de rest ziet het er zeeeeeer netjes uit hoor ...

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:41

Wij hebben eigenlijk ook nooit gezeur op stal. Maar dat komt denk ik ook omdat het vrij kleinschalig is, en we echt alles kunnen bespreken met de staleigenaar.

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:28

Ik ben geen stalhouder, maar sta wel op een kleinschalige pensionstal met 9 pensionpaarden. Ik sta er net 1,5 maand, maar ik weet bijna wel zeker dat er geen klachten zijn van de pensiongasten. En zouden ze er wel zijn, zijn de mensen die er nu staan denk ik eerlijk genoeg om het te zeggen.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:29

shadowflower schreef:
Ik heb op jullie site gekeken en jullie hebben het ook zeer goed voor elkaar .. 1 ding is een beetje raar en dat zijn de voertijden ... maar voor de rest ziet het er zeeeeeer netjes uit hoor ...

De voertijden raar?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:02

Verschillende pension klantjes gehad maar nooit geen klachten gehad. Daarbij weet men ook dat alles bespreekbaar is. Het is inderdaad een wisselwerking, ze weten wat ze krijgen voor het geld wat ze betalen en een coulance beleid is altijd wel te regelen maar heeft natuurlijk ook zijn grenzen.

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:17

Loop ook rond op een stal met diverse hoeveelheid pensionklanten en aanhang. Hier worden ook geen vergaderingen gehouden. Met klachten kun je gewoon naar de eigenaren. Nu moet ik wel zeggen dat van sommige kanten er erg veel klachten kunnen komen.
In 75% van de gevallen denk ik (vaak als buitenstaander): Bekijk je kritiekpunt nu eens van beide kanten. Het is tegenwoordig erg makkelijk om eigenaren maar de schuld te geven, maar in sommige gevallen denk ik; hoe voelt een eigenaar zich, waarom handeld die niet zoals jullie klanten graag willen?? Misschien is er wel een donders goede reden voor, maar daar wordt vaak niet aan gedacht!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:35

Ik zie het zo: als je een pensionstal uitzoekt weet je wat je voor een x bedrag per maand kunt verwachten.

Op en aanmerkingen omtrent de veiligheid van mens en dier moet ten alle tijden gehoor aan gegeven worden. Maar als een pensionklant bv. ineens over wil op een andere bodembedekking oid (om iets op te noemen) of dat de trailer onder dak moet, ja dan kun je niet verwachten dat een pensionhouder daar altijd in mee gaat.

Wij gingen erg ver mee in de wensen van pensionklanten zonder enige prijsverhoging door te voeren. Een tevreden klant is een beste klant. En als je niet aan alles kunt voldoen, is het de taak van de klant om dan elders een plekje te zoeken waar ze aan alle eisen wel voldoen.

Momenteel hebben wij geen pensionklanten meer, deze winter wilde ik graag rustigere dagen hebben. We weten ook nog niet of we straks verder gaan in kleinschalige pension. In iedergeval in alle wensen tegemoet komen doen we niet meer, achteraf gezeur is de vervelendste bijsmaak die je er aan over kan houden.