Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tuttifrutti schreef:Het is cubarmix
xxx
)
syltje_777 schreef:Het is idd onstekings-remmend en er staat op dat je het door het melk voor de kalveren kan mengen voor beter groeiproces (pot staat naast me)
Een pot kost bij ons 25 euro, Ik mocht het max. 10 dagen geven (ongeveer een kwart tot een halve pot)
Goh mijn pony is nu al aan zijn 3de pot Cubarmix bezig, heeft altijd wel iets, ik krijg het btw van de DA.
Even de DA bellen en je weet het zeker
[edit] Ze heeft geen Cubarmix meer nodig, maar mijn 3de pot staat er nog bedoel ik
. 
ik = dom. Maar het is wel voor kalveren 
shine_miesj schreef:heeYY![]()
je kan je veulentje toch gewoon veulen brokken geven daar word hij of zij sterk van deed ik ook bij mijn veulentje werk heel goed al die andere rotzooi hoeft niet.
Schatjes schreef:Dierenarts is gisteren geweest en heeft me oogzalf en ACC poedertje gegeven. Heb er spijt van dat ik hem gebeld heb. Ben weer 75 euro armer en het was vanzelf ook wel overgegaan omdat hij zei dat het maar een verkoudheidje was. Ik was er zelf niet bij anders had ik wel gevraagd waarom die poeders nodig zijn als het toch maar een verkoudheidje is. Ach ja ik weet tenminste dat er niks mis is met mijn meisje

casjuh schreef:Schatjes schreef:Dierenarts is gisteren geweest en heeft me oogzalf en ACC poedertje gegeven. Heb er spijt van dat ik hem gebeld heb. Ben weer 75 euro armer en het was vanzelf ook wel overgegaan omdat hij zei dat het maar een verkoudheidje was. Ik was er zelf niet bij anders had ik wel gevraagd waarom die poeders nodig zijn als het toch maar een verkoudheidje is. Ach ja ik weet tenminste dat er niks mis is met mijn meisje
gelukkig maar
wel raar dat de dierenarts zomaar iets voorschrijft zonder er met jou mee te overleggen...
mijn dierenarts vroeg of ik de verkoudheid uit wou laten zieken of cubarmix wou gebruiken.