Rijbroeken in maatje groot?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Derosa

Rijbroeken in maatje groot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 23:51

Hoi,

Ik ben op zoek naar een website die rijbroeken verkoopt in maatje groot. Hier in zweden heb ik maar 1 keus helaas want de rest valt allemaal te klein Waarschijnlijk kennen jullie de rijbroek die ik normaliter heb ook wel: mountain horse isolde mt 46 Ik neem aan dat ik niet de enige ben met een maatje meer die paardrijdt ? wie kan mij een goede rijbroek adviseren waarvan je weet dat die echt strechy is? Zou zo graag ook een andere soort willen dan alleen die mountain horse

Heb je adviezen en een website of iets anders....antwoord dan in deze topic of als je liever wilt pben dan kan dat natuurlijk ook

Hoop op heeel veel reakties!

Alvast bedankt _/-o_

Groetjes Jacq

Bar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:58

www.xlequestrian.nl verkoopt allerlei rijkleding in grotere maten.

Ik heb er al eens een broek besteld en die bevalt goed. Prima kwaliteit.

Derosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 00:08

Dank je wel...ga gelijk even kijken:) Ben altijd zo bang dat het niet past vandaar dat ik jullie wil raadplegen:) Heb zovaak een 46 aangehad die niet paste...wordt je dan beetje depri van

Nog meer tips?

Jacq

Bar

Re: Rijbroeken in maatje groot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:11

Ik heb zelf nog wel eens een eurostar model sprint. Het is niet het fijnste model maar het gaat wel tot maat 50 bij Divoza.nl

En laatst heb ik een herenbroek van Eurostar gekocht, model Aktueel. Kleine dikke mannetjes mogen blijkbaar wel op een paard gaan zitten en kleine dikke vrouwtjes niet.

Derosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 00:14

hahahha ja presies! Die website die je opgaf heeft inderdaad mooie dingen en in mn maat YES *o/* Ben helemaal blij.....hmmm mn man niet denk ik naja....bijna kerst.....kan ik em een leuk lijste geven

Jacq

fabienne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:14

Stuur even een pb naar Miamora; die heeft dacht ik een Harry's Horse (mt 46) gekocht waar ze erg veel plezier van heeft. Zat zeer elastisch om de benen.

Zelf heb ik niet zo'n smalle taille, dus ik koop tegenwoordig de Horka herenuitvoering van de Olympia maat 48.

poes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:16

Ik zoek vooral broeken die LANG zijn. Ik ben 1m85, en heb maat 40 of zo. Ik heb nu een broek van harry's horse die ik heb laten verlengen (15 cm, en het is nog erg nipt), maar ik zou er nog wat meer kunnen gebruiken eigenlijk. Ik zou vooral zo'n broek willen die onder wijd is. Tips?

Bar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:18

Ik dacht dat de dame van bovengenoemde site ook probeerde dat soort afwijkende maten aan te bieden. Dus ook extra lang of zo.

Kijk even op haar site, of pb haar even. Ze heet Vera26 op Bokt.