Onze tinkers hebben allebei nogal een groot hoofd en dus een grote mond. We hebben bitten nodig van minimaal 14,5 of 15 cm en het is me opgevallen dat de keuze dan wel erg beperkt wordt. Wie weet wat sites van internet-paardenwinkels waar ze deze maat wel volop hebben?
K&K heeft bitten met maat 15 verder hebben bij ons de ruitersport zaken gewoon 14,5 hangen(willem heeft die soms ook) en heb ze altijd gewoon kunnen kopen gebroken trens, dubbel gebroken, stangetje.. zowel in bus als in watertrens vorm..
Nou, ik wilde dus graag een wat dunner dubbelgebroken bustrensje of D-trensje van koper, en niet zo idioot duur als KK. Ik heb nu wel een van rvs maar vroeger had ik een koperen, daar schuimde ze veel lekkerder op. Die is helaas versleten en te klein.
mijn paard loopt op het moment ook met een 14,5 ik heb een dubbel gebroken trens gewoon in de ruitersportzaak hier in de buurt de mijne koste 40 euro weet alleen het merk niet uit me hoofd
En anders er gewoon om vragen. Ruitersportzaken hebben de grote maten vaak niet op voorraad maar kunnen ze wel gewoon bestellen voor je is mijn ervaring.