Greengard(muilkorf)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Greengard(muilkorf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 19:33

Beste allemaal,

Wij denken erover om een muilkorf voor Ofke te kopen, maar willen dan wel zeker weten dat die dingen goed werken. Is er een kans dat ze dat ding uit kunnen schuren?

Barst maar los met jullie ervaringen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 20:33

Je kunt Graaskorf eens pb'en, volgens mij staat haar paard op de weide met zo'n ding. Verder geloof ik ook het paard van Letizia en Sieltjuh Zelf ken ik het niet...

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 21:01

bij de paardendrogist kan je ze een week op proef nemen!

Toad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 10:03

zorro schreef:
bij de paardendrogist kan je ze een week op proef nemen!

He das mss wel handig Bedankt voor de tip Iemand anders nog ervaringen?

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 10:19

Die van de Paardendrogist ken ik wel, die heeft een vriendin van mij gehad voor haar pony. Hij werkt heel goed en is ook wel stevig. Het speciale halster erbij is denk ik wel handig.

joozz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 15:41

ik heb die van de paardendrogist (de greenguard). Je mag bij hun een week proberen. Ik heb m aangeschaft nadat mn paard hoefbevangen is geraakt. Ik heb het eerst geprobeerd zonder het speciale halster, maar dat is af te raden, hij past dan niet echt lekker.
Het 1e jaar ging het goed, mn paard is best wel een sloper maar liet het halster om. Het 2e jaar was z t zat en heeft ze m iedere keer af proberen te doen wat haar jammer genoeg ook lukte. Ze hangt gewoon aan het hek en trekt m dan af.
Maar das per paard natuurlijk verschillend.

Verder kon mijn paard er wel gewoon mee drinken, t ziet er alleen een beetje wreed uit, maar ze hebben er geen last van zolang je m maar niet te strak omdoet.

Ik heb m ook nog geprobeerd te gebruiken tegen zand eten in de bak, maar daar was mn paard het helemaal niet mee eens. Uit verveling trekt ze dan ook het halster af.