Casco cap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

EFL

Casco cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 18:32

Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met Casco caps?
Ik wil een cap kopen, maar ben een leek op dit gebried.

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:33

Uuhms.. goed! Alleen nog wel eens hoofdpijn na het rijden. maar daar moet ik denk ik een beetje aan wennen ( heb hem ook pas ) en die draaiknop is fijn!

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:36

Ik heb ook een Casco-cap. Die draaiknop is idd erg handig, maar ik vind het wel een hele grote paddestoel op het hoofd.

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:41

en dat vind ik dus niet!
Haha,
Iemand anders van de manege heeft nog een oudere uitvoering. Die knop zit verder onder haar hoofd, en heeft een meer beschermende kin geval.. maar dat maakt niet zoveel uit..

WiMa

Re: Casco cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:51

Casco caps zijn naar mijn weten de best verkochte caps. Ze zijn inderdaad makkelijk te verstellen. Ik denk zodra je hoofdpijn krijgt van de cap dat je hem wellicht te strak hebt zitten..Ietsjes losser zal een stuk comfortabeer zitten. Je kunt denk ik wel raden wel merk cap ik heb..Inderdaad Casco! Ik heb de mijne gekocht bij een internet bedrijf die goed snel en een prima service heeft..Kijk maar eens op www.paardenruitervoordeel.nl En alle artikelen die ze daar verkopen zijn vele malen goedkoper als in de winkel..Dus ik zou zeggen: Ga jij maar lekker die Casco cap kopen, zijn prima caps!!! Succes!

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:52

Ik heb een Casco Youngster gehad en ik vond het een onding...