Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
gouda schreef:Misschien moet je het even bij de paardenkamp navragen. Ze voeren daar ook gehakseld hooi tenminste geloof dat ze het gedroogd gras noemden. www.paardenkamp.nl
verona schreef:Mijn oudje eet moeilijk hooi,nu hoorde ik van iemand dat je het hooi met een grasmaaier fijner kan maken.
Ga dit natuurlijk proberen,maar wie heeft er nog meer ideeen?
alvast bedankt.
Rianneke schreef:ik heb ook zoon oudje die moielijker hooi eet dan anderen maar heb nu zachter hooi aangekocht...ook voer ik haar 1 keer op een dag een zelfgemaakt mengsel van zemelen muesli en een beetje hooi en dan ales mengen met water! mijn pony eet dit heel goed en zo krijgen ze wel structuur binnen ivm de koliek die sjoert omschrijft
verona schreef:Mijn oudje krijgt 3 keer per dag slobber van,Slobber,meusli,maismeel,herbasan,biks en zemelen.
Verder krijgt ze nu ook Le Brick,dit gaat nu redelijk.
Inderdaad moet alles tot soep gemaakt worden,maar ja ze is 35 jaar,en heeft beginnende slokdarmverlamming.
dat ie speciaal voor de ouwetjes onder de paardjes en daar zit echt alles in!!! maar over dat in alles in sope maken...het scheelt denk een hoop of het echt soep is of kleinere stukjes...want als alles soep is maak je veel meer kans op verstoppingen/koliek!
Rianneke schreef:verona schreef:Mijn oudje krijgt 3 keer per dag slobber van,Slobber,meusli,maismeel,herbasan,biks en zemelen.
Inderdaad moet alles tot soep gemaakt worden,maar ja ze is 35 jaar,en heeft beginnende slokdarmverlamming.
uhm je hebt ook een volledige voeding van calvalor als ik het goed hebdat ie speciaal voor de ouwetjes onder de paardjes en daar zit echt alles in!!! maar over dat in alles in sope maken...het scheelt denk een hoop of het echt soep is of kleinere stukjes...want als alles soep is maak je veel meer kans op verstoppingen/koliek!
wel leuk om te horen dat ze al zo oud is! de mijne is nog geen 30! maar ze valt in de winter altijd terug! sinds vorig jaar weet ik ook deels waarom! ze kon haar niet goed meer warm houden en daar ging denk ik al haar energie heen...! gelukkig komt er steeds meer info voor ouwetjes
Rianneke schreef:verona schreef:Mijn oudje krijgt 3 keer per dag slobber van,Slobber,meusli,maismeel,herbasan,biks en zemelen.
uhm je hebt ook een volledige voeding van calvalor als ik het goed hebdat ie speciaal voor de ouwetjes onder de paardjes en daar zit echt alles in!!! maar over dat in alles in sope maken...het scheelt denk een hoop of het echt soep is of kleinere stukjes...want als alles soep is maak je veel meer kans op verstoppingen/koliek!
wel leuk om te horen dat ze al zo oud is! de mijne is nog geen 30! maar ze valt in de winter altijd terug! sinds vorig jaar weet ik ook deels waarom! ze kon haar niet goed meer warm houden en daar ging denk ik al haar energie heen...! gelukkig komt er steeds meer info voor ouwetjes