met mijn paard. en op de foto's is ze nog niet gepoetst hahaModerators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
met mijn paard. en op de foto's is ze nog niet gepoetst haha
De veulenbrok zo gauw mogelijk opgevoerd dus en gewoon weer overgestapt op 1 soort voer. Ze krijgen nu allemaal dezelfde soort brok en ik voer ook granen en muesli bij. Ik voer nog wel steeds fokkerijmineralen. Mijn veulen (nu 7 mnd) krijgt vrijwel onbeperkt kuil (sinds een week, daarvoor hooi maar hij was wat schraal) en krijgt ook wortels bij, die hij overigens zelf ik stukjes mag bijten
In totaal krijgt hij om en nabij 2,5 kilo biks/muesli/granen per dag. (hij is wat schraal, zodra hij wat bij is getrokken schroef ik dit weer wat naar beneden. Biks gewoon op het oog voeren dus)
) 
Schatjes schreef:Ze eet hier ook wortels en voederbieten bij die in kleine stukjes gesneden zijn.
Verder zou ik inderdaad op het zicht voeren en lekker onbeperkt hooi voeren. Ik vind dat je veulen er goed uitziet hoor!!! lowara schreef:mmm ik heb werkelijk nooit aan veulenbrokken gedaan. gewoon de brokjes van mams gegeten.
Daarbij lekker veel hooi en af en toe een wortel, en dat is wel voldoende zolang ze gras kon eten.