iemand ervaring met equital.nl internetshop ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Prince

iemand ervaring met equital.nl internetshop ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 20:24

Ik heb net op de site equital.nl een winterdeken gevonden die ik voor mijn pony wil kopen. Maar heeft iemand (goede of slechte) ervaringen met deze internetshop ?

Voordat ik wat ga bestellen wil ik eigenlijk wel weten of het betrouwbaar is of niet ?

Prince

Re: iemand ervaring met equital.nl internetshop ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 19:40

Heeft dan echt niemand van Bokt ervaring met deze internetshop (of op andere wijze dan via internet) ?

goldwingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:54

je kan er gerust bestellen
heb daar van de zomer Tritec besteld en betaald volgende dag kwam de UPS het al brengen maar pak was nat dus terug gestuurd
Zaak een mail gestuurd dat ik het pakket geweigerd had omdat het vermoedelijk kapot was
Ze belde me meteen terug dat ze die zelfde dag nog een nieuwe op zouden laten halen door de UPS en dat dat dan de volgende dag geleverd zou worden
Wat ook keurig gebeurd is

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 21:42

Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb net de WB Orican HN bij hun besteld, maar met betalen ging het al fout (de website wilde niet verder na aanmelden creditcardgegevens, uiteindelijk maar terug gegaan en opnieuw betaalbaar aangegeven via bank) ?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:03

heb ook wat bij hun besteld (laarzenspanners) ze waren er binnen een week, keurig afgeleverd voor een super nette prijs!
gewoon bestellen, ze handelen alles netjes af.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 07:20

okay, ik heb hun al gemaild en anders bel ik ze vandaag nog even op met mijn vraag over de betaling.
De deken die ik heb besteld hebben zij nl wel in mt 165, terwijl het winkeltje waar ik eerst een mt 175 heb gekocht (die dus te groot viel ) die maat niet heeft.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 17:07

Nou, ik ben dus mooi zuur
Afgelopen woensdag dus nog gebeld om te vragen of ze mt 165 op voorraad hadden en wanneer hij dan geleverd zou worden, ja dus en zou zaterdag geleverd worden !
Blijkt vandaag dus (na indringend telefoontje van mijn kant) dat ze deze deken helemaal niet in mt 165 hebben en ook niet krijgen (ook als staat het wel op hun site en hebben ze het telefonisch bevestigd !).

Donderdag ook al gebeld en ja hoor hij zou vrijdag verstuurd worden.
Vandaag ook bijna afgescheept met de mededeling dat hij al verstuurd was ! Na doorvragen over het transportbedrijf, blijkt dat hij helemaal niet al verstuurd is en na verder doorvragen over de maat (welke engelse maat) is hij er gewoon niet kleiner dan maat175 !!!

Hij zou het geld vandaag terugstorten op mijn rekening (toch € 134 !!!), maar er staat nog steeds niets op ! En ik kan alsnog op zoek naar een andere deken.