paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kazan

paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 18:01

hoi ik heb een vraagje wat zouden jullie doen als jullie iemand zien rijden en die TREKT het paard in de krul maar als je er wat van zeg dan gaat ze naar haar moeder en die naar de staleigenaar en die krijg ik dan op mn dak dan heb ik alles verkeerd gedaan en die ruiter kan NIKS verkeerd doen in de ogen van de stal eigenaar.
help a.u.b
xxxx

blessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:05

tjah.. ik zou gewoon eerlijk zeggen tegen de staleigenaar hoe het is gegaan.. enneh tis haar paard dus ze moet zelf maar weten wat ze ermee doet (tis misschien wel zielig maarja, straks als je weer gaat zeuren krijg je ze misschien wel weer op je "dak" en dan moet je misschien wel weg?)

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:09

Tja... vrevelend is dat! Je voelt je dan zo schuldig tegenover het paard. Maar het is idd hun paard dus zal je je erbij neer moeten leggen. Je hebt er al wat van gezegt en meer kan je ook niet doen. Je hebt je zeggie gedaan!

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:10

keertje filmen en dat dan aan de staleigenaar laten zien... dan heb je meteen bewijs... maar tis wel zoo dat 't haar paard is... ze moet zelf weten wat ze ermee doet.. kvin zoiets wel zielig

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 18:14

Je hebt geprobeerd te helpen, als ze niet willen luisteren dan moeten ze hun plan er maar mee trekken.
Je hebt gedaan wat je kon, concentreer je verder maar fijn op je eigen paardje