paarden huren??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bloetoet

paarden huren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 13:38

hallo,

weet iemand waar je paarden kan huren om een buitenrit te maken?? en dan het liefst op een bels.....

gr joyce

_Aise_

Re: paarden huren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:24

In Noordwelle (Vlak bij Renesse, in Zeeland) zijn Belgen te huur.
Ik weet niet of je ook alleen op pad mag, maar het is gewoon particulier, dus je zit niet in een groep.
Je gaat gewoon met je eigen clubje op pad en die man mee. (maar misschien valt daar wel over te praten)
Ik heb zo een rit voor vader en moederdag aan mijn ouders gegeven en die vonden het geweldig!
Je gaat eerst door het dorp (lekker veel bekijks) en daarna over het strand. De terugweg langs lekker veel bermen, dus je kan ook draven en galopperen.

Rens Vermeer
Smidsweg 24
4326AE Noordwelle
Tel: 0111 462179

Je zal hem wel zelf moeten vragen naar de mogelijkheden, want het is natuurlijk gewoon bij hem thuis en als je het leuk vindt om te rijden kan er meestal wel wat geregeld worden.

Veel plezier en ben benieuwd waar je uiteindelijk gaat!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:24

Waar ergens wil je gaan rijden? Er zijn heel veel stallen / maneges etc. die aan paardenverhuur doen... Wil je strandrit, bosrit, of?

bloetoet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 15:58

dat maakt niet uit.....maar op belgen.....

bloetoet

Re: paarden huren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 16:00

_Aise_ schreef:
In Noordwelle (Vlak bij Renesse, in Zeeland) zijn Belgen te huur.
Ik weet niet of je ook alleen op pad mag, maar het is gewoon particulier, dus je zit niet in een groep.
Je gaat gewoon met je eigen clubje op pad en die man mee. (maar misschien valt daar wel over te praten)
Ik heb zo een rit voor vader en moederdag aan mijn ouders gegeven en die vonden het geweldig!
Je gaat eerst door het dorp (lekker veel bekijks) en daarna over het strand. De terugweg langs lekker veel bermen, dus je kan ook draven en galopperen.

Rens Vermeer
Smidsweg 24
4326AE Noordwelle
Tel: 0111 462179

Je zal hem wel zelf moeten vragen naar de mogelijkheden, want het is natuurlijk gewoon bij hem thuis en als je het leuk vindt om te rijden kan er meestal wel wat geregeld worden.

Veel plezier en ben benieuwd waar je uiteindelijk gaat!

harsstikke bedankt..ik ga zeer ff bellen...

bloetoet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 22:31

weet iemand nog meer adresje???