Gracy snapt de lik-it niet :P

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Gracy snapt de lik-it niet :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:59

Heey!

Ik had zaterdag een lik-it gekocht voor Gracy aangezien is steeds hoorde dat paarden dat zo lekker vinden!

Nu hangt hij sinds zondag in haar stal maar ze kijkt er totaal niet naar om. Smaak is wortel, iets waar ze gek op is..

Dus volgens mij snapt ze niet echt wat de bedoeling er van is, heb hem nu in haar voerbak gelegd in de hoop dat ze snapt wat ze er mee moet!! Iemand tips

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 18:07

nou de tip is, dat je ze niet meer hoeft te kopen, en dat scheelt weer, hahahaha! investeer lekker in paardensnoepjes ofzo?

Mijn paard snapte het ook niet, in de voerbak gelegd, en binnen een uur op... dus ik kan net zo goed een bak suikerklonten in zijn bak gooien...is ook nog eens goedkoper, hihi

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 18:36

jaa dat zeker

Hihi maar jaa.. Gracy is dus niet het enige blonde paardje Vind het toch zo vaag dat ze het niet snapt UberBlonT!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:26

en mijn paard is echt blond.... hahahahaha
ik denk dat, ik kan je paard natuurlijk niet inschatten, het niet snel genoeg gaat voor ze, ze moeten 'nadenken' vor het eten, en dat is niet de bedoeling, dan verlies je tijd, en in die tijd kan je eten.....
hahaha

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:31

mijn pony liet het de eerste week ook hangen en keek er niet na, daarna had hij hem opeens in een dag op. Nu is hij er dol op en likt ze binnen een kwatier op, gewoon afwachten dus