Rijbroek vraagje (horka winner)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

user1

Rijbroek vraagje (horka winner)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:41

Ik wilde even wat vragen. Ik heb altijd maat 38 van broeken maar paardrijbroeken zitten vaak weer net wat strakker.

Weet iemand hoe de horka winner valt? Wil 'm bestellen, maar dan kan ik dus niet passen.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 20:04

Hoi! Wilde je hem toevallig bij ons bestellen? Is in de aanbieding en ik adverteer er veel mee, dus is goed mogelijk... Als je ons even een mailtje stuurt met je vraag dan meten we de rijbroek even op, en dan weet je het info@pourcheval.nl

user1

Re: Rijbroek vraagje (horka winner)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 00:43

Hoi,

ja ik moest weg en kreeg hier geen antwoord dus heb maar een maat 40 besteld.

Ik hoop echt heel erg dat ie past, want ik zag dat er bij jullie niet geruild mag worden.

Ik had jullie geen mail gestuurd omdat ik vorige week ook een mail had gestuurd mete en vraag over de chaps en deze niet beantwoord is.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 12:02

user1 schreef:
Hoi,

ja ik moest weg en kreeg hier geen antwoord dus heb maar een maat 40 besteld.

Ik hoop echt heel erg dat ie past, want ik zag dat er bij jullie niet geruild mag worden.

Ik had jullie geen mail gestuurd omdat ik vorige week ook een mail had gestuurd mete en vraag over de chaps en deze niet beantwoord is.

Je mail kan ik niet vinden, ik probeer echt altijd iedereen te helpen met zijn vragen... dus kan me bijna niet voorstellen dat ik hem niet beantwoord heb eigenlijk. Naja mocht je nog vragen hebben over de chaps, je mag ze stellen En over de rijbroek ik wil hem wel opmeten, dan weet je meer, kun je anders alsnog een ander maatje krijgen.

Als je normaal 38 heb, zou ik 40 nemen. Horka wil nog wel eens kleiner vallen, maar voor de zekerheid kun je me het beste je maten doormailen, dan meet ik het op.

Ruilen kan normaal gezien gewoon hoor, no problemo, alleen bij aanbiedingen is dat vaak niet rendabel voor beide partijen, omdat wij meetstal nogal fors afprijzen. Vandaar de voorwaarden op die manier.

Mail mij eventjes, dan zorg ik dat je de goede broek krijgt!

user1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 16:18

ik pm je even.. dankjewel!