zal ik mijn trailer weer verkopen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

zal ik mijn trailer weer verkopen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 09:41

hey,
ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn trailer weer zal verkopen. dus ben ik wel benieuwd wat jullie zouden doen..

ik heb dit jaar een trailer uit 96 gekocht, hij heeft toen een grote beurt gehad(nieuwe koppeling, wieldoppen etc.) en thuis hebben we hem helemaal schoon gemaakt zodat hij er weer als 'nieuw' uit zag ben echt super blij met mn trailertje. maar..

ik ben dus nog maar 16, dus ik ben nog volledig afhankelijk van mn lieve pa om met me te rijden. en nu is dat niet zijn favo hobby.. zeker niet omdat rydar niet bepaald makkelijk te trailer in gaat.. dat komt dus neer dat ik sinds ik mn trailer heb rydar er vermoedelijk nog geen 10 keer in heeft gestaan(we zijn er nog maar een keer of 3 mee weggegaan.. de rest was oefenen..) vind dat eigenlijk best zonde van mn geld..

maar nu ben ik wel van plan om in het voorjaar ofzo te gaan starten met vip. maar mijn trailer is voor vip(1.75) eigenlijk wat te klein..

zouden jullie mijn trailer verkopen en dan rond het voorjaar een andere te kopen, die wat groter is?
of zouden jullie de trailer houden aangezien je misschien voor het geld wat je ervoor krijgt helemaal geen betere trailer kunt krijgen en dan dus zonder trailer zit of misschien nog een minder luxe(want die van mij is best luxe).... en dan dus vip er gewoon inzetten, dan maar iets minder ruimte, het gáát wel..

met luxe bedoel ik dat de stangen te verstellen zijn, zowel de voorste(je kunt hem ook lager zetten voor een kleinere pony) als de achterste(deze kan zelfs op 5 standen! zowel hoog als laag!), er zit een voerbakje in. gietvloer, reservewiel enzo.

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:45

hoe hoog is j trailer dan omdat j zegt dat hij te klein is voor j paard???
mijn paard van 1.75 staat op een anderhalf paards trailer en die is groot genoeg!!
k weet niet of k hem zou houden maar als j hem niet zo vaak gebruikt betaal j j wel scheel inderdaad!!veel succes met j beslissing!!

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 09:53

lindavd schreef:
hoe hoog is j trailer dan omdat j zegt dat hij te klein is voor j paard???
mijn paard van 1.75 staat op een anderhalf paards trailer en die is groot genoeg!!
k weet niet of k hem zou houden maar als j hem niet zo vaak gebruikt betaal j j wel scheel inderdaad!!veel succes met j beslissing!!

betaal je je wel scheel. dat valt wel weer mee. ik heb hem nu al gekocht. dus er zitten weinig extra kosten aan..
hij is geloof ik iets van 10 cm. korter dan de 1,5 paards trailer van stal, vip zou die voor het mooie eigenlijk wel nodig hebben. tis nu ook niet zo dat de stang tegen hem aan gedrukt staat, maar echt super is het niet vind ik. daarbij zijn de 'oudere' trailers ook iets lager dan de nieuwe van tegenwoordig. dus hij kan niet zo hoofd helemaal omhoog doen..

hij is btw wel weer vol polyester.. en dat is dus ook mn maar.. waar vind ik voor dat geld een ongeveer even luxe vol polyester trailer die dan dus ook nog ietsje groter is

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:57

Ja.. moeilijk moeilijk... ligt er natuurlijk ook aan of hij af en toe een kwartiertje op de trailer moet staan, of iedere week een paar uur ?

( waar haal jij trouwens het geld voor een trailer vandaan ( ben ook 16 maar een trailer kopen gaat me toch echt niet lukken )

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 22:06

Liedje schreef:
Ja.. moeilijk moeilijk... ligt er natuurlijk ook aan of hij af en toe een kwartiertje op de trailer moet staan, of iedere week een paar uur ?

( waar haal jij trouwens het geld voor een trailer vandaan ( ben ook 16 maar een trailer kopen gaat me toch echt niet lukken )

sparen sparen sparen vanaf je 6e ofzo... en daarna ben je blut

als ik wedstrijden ga rijden zal dat niet meer van 2x in de maand zijn, maar we krijgen steeds minder maneges hier in de buurt(nu zijn er nog maar 3 over waarvan er 1 alweer moet gaan sluiten.. waarvan 1 maar knhs wedstrijden heeft..) dus hij zal er dan wel ongeveer een half uurtje in moeten staan..

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:13

Een half uurtje valt wel mee.... Ik denk dat ik hem nog zou houden zolang hij er geen zware last van heeft .. maar misschien kan je bijvoorbeeld wel je ogen open houden bij andere trailer.... als je een mooie, niet te dure ziet....

BlueStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 23:03

De trailer zou ik houden tot je idd een andere kan overkopen.
Als je bedenkt wat het kost om elke keer een trailer te huren wordt je ook niet vrolijk van.
En oefenen kan ook zonder auto, wel moet je dan een lange stang de vloer inslaan en daarop een kop van een trekhaak op laten lassen.

Dan heeft de trailer buiten wedstrijden nog als doel oefentrailer.
En leuke bijkomstigheid is: dat je vader het ook weer leuker vindt om mee te gaan omdat je paardje zo instapt.