ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn trailer weer zal verkopen. dus ben ik wel benieuwd wat jullie zouden doen..
ik heb dit jaar een trailer uit 96 gekocht, hij heeft toen een grote beurt gehad(nieuwe koppeling, wieldoppen etc.) en thuis hebben we hem helemaal schoon gemaakt zodat hij er weer als 'nieuw' uit zag
ben echt super blij met mn trailertje. maar..ik ben dus nog maar 16, dus ik ben nog volledig afhankelijk van mn lieve pa om met me te rijden. en nu is dat niet zijn favo hobby.. zeker niet omdat rydar niet bepaald makkelijk te trailer in gaat.. dat komt dus neer dat ik sinds ik mn trailer heb rydar er vermoedelijk nog geen 10 keer in heeft gestaan(we zijn er nog maar een keer of 3 mee weggegaan.. de rest was oefenen..) vind dat eigenlijk best zonde van mn geld..
maar nu ben ik wel van plan om in het voorjaar ofzo te gaan starten met vip. maar mijn trailer is voor vip(1.75) eigenlijk wat te klein..
zouden jullie mijn trailer verkopen en dan rond het voorjaar een andere te kopen, die wat groter is?
of zouden jullie de trailer houden aangezien je misschien voor het geld wat je ervoor krijgt helemaal geen betere trailer kunt krijgen en dan dus zonder trailer zit of misschien nog een minder luxe(want die van mij is best luxe).... en dan dus vip er gewoon inzetten, dan maar iets minder ruimte, het gáát wel..
met luxe bedoel ik dat de stangen te verstellen zijn, zowel de voorste(je kunt hem ook lager zetten voor een kleinere pony) als de achterste(deze kan zelfs op 5 standen! zowel hoog als laag!), er zit een voerbakje in. gietvloer, reservewiel enzo.
(