Ik heb nieuwe leren dressuur laarzen en ik heb ze pas een paar keer aangehad maar mijn voet blijft niet goed in de laars zitten. Ook niet als ik 4 paar (dunne) sokken aanheb. Om mijn been zit hij perfect maar tijdens het rijden komt mijn hiel omhoog in de laars terwijl ik wel probeer mijn hakken laag te houden...is er iets tegen te doen? Een klein hakje in de laars leggen ofzo? Ik weet niet of mijn probleem een beetje duidelijk is maar ik hoop dat jullie iets weten...
Of heb ik dan gewoon helemaal de verkeerde laarzen gekocht?
Hey, ik heb hetzelfde probleem. Maar gaat langzamerhand steeds minder worden en helemaal over Ik ehb er laatst me eonder de douche gestaan (niet helemaal) ALs ze nat zijn gaan ze beter naar je voeten staan en het is niet slecht voor ze als ej het niet wekelijks doet
Oops....nu heb ik hem 2x geplaatst....hij gaf namelijk een foutmelding dus ik dacht dat hij niet geplaatst zou worden...kan een moderator er eentje deleten ofzo? Was niet de bedoeling!! Sorry!!
On topic: Ik hoop dat het overgaat als het wat ingezakt is...maar een hakje dus....kan je die gewoon in een ruiterzaak halen??
Nee ruitersport zaka heeft speciale zooltjes en hakjes voor leren laarzen. Maar bedenk wel dat je die er dan altijd in moet houden heh. Je kan ze dnek ik beter even inrijden zonder iets erin. Dan zitten ze toch wel het beste. Ik doe met ej mee, heb ook nieuwe en veel au en blaren...
Ja? Dan zou je bijna denken dat het bij mij ook overgaat...dus gewoon veel dragen zeker...maar dat rijd in het begin echt niet lekker....maar even doorzetten dus....
tip bij lederen laarzen : laarzen aandoen en goed nat maken (doorweken) zo lang als niet al te onprettig aanhouden , de laars(het leder) gaat dan helemaal naar je voet / been staan daarna als ze droog zijn goed invetten
urine werkt beter als water , maar ja niet zo uhhh fris