Hij valt mij absoluut niet aan, en is juist de makkelijkste pony die ik ooit heb meegemaakt, hij heeft alleen duidelijkheid nodig, en iemand die hem dus duidelijk zegt wat hij meot doen. Ik merk dat hij me toch wel heel leuk vind, hij vraagt veel aandacht en is meestal niet bij me weg te slaan. Als ik smorgens kom gaat hij zijn kunstjes laten zien (voetje links, voetje rechts en aantal passen achterwaarts) vervolgens loopt hij naar het hekje en wacht op een appel (die hij anders evengoed wel kreeg).
Het zou ook zo zijn dat hij aanvalt met longeren, dus ik gekeken of hij dat deed vandaag en omdat ik geen zin had om een halster te halen had ik gewoon de longeerlijk om zijn hals geknoopt. Hij viel me eerst aarzelend aan en hapte zogenaamd heel boos in me jas, ik wist niet wat me overkwam en lag spontaan in een deuk. Als lachend was ik hem aan het vertellen dat hij me vandaag toch niet boos kreeg en dat hij heel simpel de keuze had, wat rondjes sukkelen of rijden. nouja toen wist hij het wel, en toen ik weer mij zweep hief ging hij rondjes sukkelen. Hij heeft me niet meegesleurd en is niet omgekeerd of wat dan ook.
Ik begin hem zelf ook wel al leuker te vinden maar twijvel toch nog. omdat ik inmiddels 5 pony's heb zal ik niet genoeg tijd hebben om hem dagelijks beweging te geven, nou zou hij het absoluut niet erg vinden (ja hij is wat lui). Dus wat denken jullie ik dacht zelf aan de volgende 3 opties:
1) Blijven verhuren en de inmiddels bange meiden proberen te leren om te gaan met timo, klnkt allemaal onmogelijk, helemaal omdat ze hem niet duven aan te pakken (lees duidelijk te zijn)
2) Zelf gewoon weer gaan rijden
3) Verkopen
Nog even een bewijzende foto van zijn makheid:
Nouja het zijn er 2 geworden maar wat vinden jullie?
dat zou denk ik al een stuk leuker zijn voor hem.

...