Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Beetje raar..Maarja, misschien kan het een leuk paard worden, misschien ook niet.. Obsessed schreef:Hoi,
Ik heb op 't moment een
(onmogelijke) KWPNmerrie
op het oog van een jaar of 6, misschien 7. Het betreft een Hamlet x Emilion van ongeveer 1.60m (niet groter in ieder geval) met een aandoening aan de rug en aan haar knie. Ze is zadelmak, maar is naar zeggen geen fijn rijpaard. Of ze dit ooit kan worden, is de vraag. Ik heb het paard zelf echter eerder gereden en ik blijk een van de enigen te zijn die er wel mee op kan schieten. De eigenaren hebben eerder een vraagprijs vastgesteld van €750,- maar nu we serieus geintresseerd zijn, is het opeens €2000,- dit lijkt me toch vrij veel voor een paard dat grof gezegd niets kan, en buiten voor elk grassprietje een meter de lucht in springt... Of niet?
Maar is ze al lang onder het zadel? Of echt pas net zadelmak? Elisa2 schreef:Waarschijnlijk door de ruiter,ik zou zeggen als je haar heb gekocht laat haar rug nakijken en stap er daarna zelf op. Maar 2000 is veel s te veel voor deze merrie.750,- euro is de slachtprijs,ik zou er 1000 voor geven. Heel misch. 1500 hangt van de rest van het papier af.

!