wat kan ik doen met me paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sgatie

wat kan ik doen met me paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 19:32

heej mensjes,,
ik heb zelf een ijslander maar ik rij veel buiten met me moeder...
mare ik weet soms niet echt wat ik kan doen is het ook een iedee om te gaan springen .. aleen wat balkjes hoor of is dat niet echt goed voor een ijslander?
ik doe ook wel eens spelletjes kunnen jullie ook nog wat bedenken wat jullie altijd doen
groetjes en -x- jes van marleen

BleikjA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:37

Je kan best springen met je IJs hor Ik denk dat een 4-ganger makkerlijker springt dan een 5-ganger, maar als het goed is kunnen ze het best ....
Je kan ook wel een beetje dressuur gaan doen ofzo, of vrijetijds dressuur.... Je kan bijna alles doen wat mensen met normale paarden doen

sgatie

Re: wat kan ik doen met me paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 19:40

okej ik zal het zeker gaan doen want ik wil altijd wel wat nieuws probeeren en gelukkig wil me ijslander het ook wel

want da is zo'n sgatie

sgatie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 19:50

mare weten nog meer mensen dingetjes ????********** -x-

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:13

sgatie schreef:
okej ik zal het zeker gaan doen want ik wil altijd wel wat nieuws probeeren en gelukkig wil me ijslander het ook wel

want da is zo'n sgatie

Wat je kan doen?Euhm,heb je ff?

Grazen,wandelen,PNH,longeren,springen,vrijspringen,VD,endurance,dressuur,leren zonder zadel rijden,zonder bit,grondwerk,spelletjes zoals enge dingen,voetbal,horseball,verkeersproef maken,in de stal zitten,turnoefeningen(staan op je paard bv)....

En als je nou nog niets weet weet ik nog wel wat te verzinnen

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:18

Je kan idd lekker met je paard gaan spelen. Doe waar je zin in hebt en zolang jij en je paard er plezier bij hebben zou ik zeker niet stoppen! Veel succes

sgatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 20:52

Blue_Star schreef:
sgatie schreef:

want da is zo'n sgatie

Wat je kan doen?Euhm,heb je ff?

Grazen,wandelen,PNH,longeren,springen,vrijspringen,VD,endurance,dressuur,leren zonder zadel rijden,zonder bit,grondwerk,spelletjes zoals enge dingen,voetbal,horseball,verkeersproef maken,in de stal zitten,turnoefeningen(staan op je paard bv)....

En als je nou nog niets weet weet ik nog wel wat te verzinnen

hahah okej heel erg bedankt

sgatie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 20:53

Elsemiekje schreef:
Je kan idd lekker met je paard gaan spelen. Doe waar je zin in hebt en zolang jij en je paard er plezier bij hebben zou ik zeker niet stoppen! Veel succes

ik rij ook veel zonder zadel dat kan ik iedereen ann bevellen want dat is heel leuk

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:44

sgatie schreef:
Elsemiekje schreef:

ik rij ook veel zonder zadel dat kan ik iedereen ann bevellen want dat is heel leuk

Ga daarop verder,wees creatief.Spring zonder zadel,sta eens op hem(als je hem vertrouwt),etc

sgatie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 15:33

dankje -x-x-x-x-x-x-