kapotte singelstoot wintec pro

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

kapotte singelstoot wintec pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 18:39

Vandaag toen ik mijn pony op wilde zadelen, trok ik bij mijn zadel (wintec pro dressuur) de voorste singelstoot er finaal af.
Nu komt van de week van Rijs toch al bij ons op stal om mijn zadel en dat van een stalgenootje na te kijken, dan kan hij er gelijk even naar kijken.
Maar wat ik wilde weten: Wie heeft ook zoiets gehad? Was het goed te repareren, en wat kostte de reparatie?
Alvast bedankt!

koetjeboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:00

ik heb 1 keer een nieuwe singel stoot er aan moeten zetten dat kost 12,50 dus even er aan zetten zal in elk geval minder kosten

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 00:57

Was dat ook bij een Wintec of niet? Want die stoot zit als het ware tussen het zadel, verder van binnen dus. Ik heb geen idee hioe dat bij andere dressuurzadels zit...

koetjeboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:56

oo nee die zat er vlak onder het zweet bland maar ik denk dat het dan nog wel mee valt

Phrono

Re: kapotte singelstoot wintec pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:16

Ik heb wel eens gehoord dat de singelstoten van wintec wel vrij snel kapot gaan.
Het is dan beter om er leren singelstoten aan te zetten, die zouden langer meegaan.

Sily

Re: kapotte singelstoot wintec pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:14

Die van mij worden binnenkort vervangen voor leren, schijnt ok een alledaags iets te zijn bij de wintec zadels.

Weet alleen de prijs nog niet.

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 11:56

De singelstoot zelf is niet kapot, maar ik trok hem er finaal uit. Gisteren heb ik het zadel opengemaakt aan de onderkant, en het bleek dat de stoot met een schroefje vast hoorde te zitten. Het schroefje was blijkbaar al een tijdje los, want het gebied eromheen was een beetje beschadigd. ik heb de boel weer netjes vastgeschroefd, en het zit weer prima. Ik laat Van Rijs er trouwens nog wel even naar kijken, ik heb geen zin in ongelukken.

Dabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:11

jeejtje.. dat zal je maar tijdens het rijden gebeuren, dat hij losschiet ofzo? Nouja, dan zit je zadel nog wel vast aan de 2e singel stoot he
Ik heb ook een Wintec, en als mijn singelstoten lelijk gaan worden, laat ik er ook leren aanzetten. Volgens mij singelen die ook lekkerder aan