Privé stal in Utrecht (omg. binnenstad)?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blueberry

Privé stal in Utrecht (omg. binnenstad)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 15:35

hey,

Ik vroeg me af of er een leuke privé stal in Utrecht is vlakbij de binnenstad, voor een aardig prijsje.

Binnenbak is geen 'must' wel een wei.

Ik ben op de hoogte van de Utrechtse manege.
Weet iemand de prijs p.m. voor een paard? en hebben zij een site?

En Manege Groenesteyn (te prijzig).
Stal van Brenk (te ver weg).

Hoe is stal Amelsiweerd? Hebben zij een site? weet iemand hoe veel zij kosten voor een paard per maand?

En iemand ervaring met stal Rhynauwen? Ligt dat vlakbij het pannenkoekenhuis Rhynauwen? Is dat een leuke stal, Weet iemand hoeveel zij kosten p.m.?

Is er iemand die bij Agterberg gestald staat? Of iemand enig idee hoeveel zij kosten p.m. voor een paard?

Weet jij toevallig nog een andere leuke privestal?

Of weet iemand een particulier die nog wel een plekje vrij heeft voor een paard?

Of heb je misschien een stal echt af te raden ?

Alvast bedankt!

Groetjes Tessa

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:39

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 16:00

Amelisweerd ziet er wel leuk uit ja. Iemand die daar staat toevallig?

tamtam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:07

Ben zelf ook een half jaar geleden op zoek geweest naar een stal in de omgeving van Utrecht. Heb lang gezocht en ben uiteindelijk op stal Rhijnauwen uitgekomen. Ben er zeer tevreden mee. Voor meer info moet je maar even een pm sturen.
Amelisweerd heb ik op advies van anderen links laten liggen, maar ben zelf niet op deze stal geweest, dus kan er ook weinig zinnigs over zeggen.
De utrechtse manege heeft weinig mogelijkheden tot weidegang.
In Driebergen zit ook wel een leuke stal, met binnenbak en weidegang en ik geloof niet te duur.
Kijk anders even in het topic wat ik destijds geopend heb:
viewtopic.php?f=13&t=412207&hilit=

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 17:05

Hey, ik denk dat stal Rhynauwen toch iets te ver is voor mij. Ik woon in de binnenstad van Utrecht en ik heb begrepen dat stal Rhynauwen aan het begin van bunnik ligt. Dat is toch al gauw een ruim half uur fietsen. Mag ik vragen waarom je van stal Amelisweerd bent afgezien?

Alvast bedankt!

tamtam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:23

Ik heb begrepen dat de accomodatie (oa bodem en stallen) niet al te best onderhouden is, en zo oogt het ook als ik er langs rijd. Maar nogmaals, ben er zelf nooit geweest, dus kan er eigenlijk niet over oordelen.
Trouwens: Rhijnauwen en Amelisweerd liggen iets van 5 minuten fietsen van elkaar vandaan.

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 17:26

Hmm 5 minuten is niet veel.
Ik heb bij het pannenkoeken huis bij Rhynauwen gewerkt dat was ruim 20 min fietsen van mn huis en vanaf daar was het nog iets van 10 min naar de stal Rhynauwen had ik begrepen. Dat zou dus ruim een half uur bijelkaar zijn... En ik moet dan best een stuk langs een donkere niet zo prettige weg. En de weg naar Amelisweerd is een kwartiertje fietsen en ook ene prettigeren route.
Jij fiets daarheen vanuit Utrecht..?
Je hebt trouwens wel een beetje gelijk dat het er niet zo super netjes onderhouden uit ziet ja... ik fiets er ook wel eens langs. Maarja ik ga gewoon een keer een kijkje nemen denk ik..

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:37

Ik sta aan de overkant van Stal Rhijnauwen. We staan daar met een gezellig en klein clubje.

Het is nog geen 5 minuten lopen vanaf het pannenkoekenhuis, dus 10 minuten fietsen lijkt me niet

Bij ons zijn er alleen geen stallen vrij en er is een wachtlijst. Rhijnauwen is een aanrader, maar staat -volgens mij- vol. Amelisweerd was ik niet zo over te spreken (extreem kleine stallen, helemaal dicht met alleen tralies aan de voorkant) en je moet daar nog erg veel zelf doen, terwijl ze al flink aan de prijs zijn.

Utrechtse Manege lijkt me ook geen aanrader, hebben ook geen wei.

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:41

Ik sta op een pensionstal in bunnik. Stal van bentum.
Het is wel een stukje fietsen vanaf de binnenstad. Geloof dat het 20 minuten is. Stal genoot fietste het regelmatig. En we hebben nog wel stallen vrij. De prijzen liggen een beetje onder het gemiddelde van de rest inde provincie.
Dus heb je interesse PM me dan maar eens.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:58

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 16:53

Samy, je site die je me gaf is een computer site??
Ik zie iig niets dat op een paardensite lijkt

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:12

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:14

thnx !

spekkiejnfu

Re: Privé stal in Utrecht (omg. binnenstad)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:30

tessa..wat ben jij toch een enoooooooooorm zielig poedersuiker!! ik bedoel..als je onze manege haat..waarom ga je er dan niet meteen weg? dan zijn we ook weer van jou verlost.. GA EEN LEVEN ZOEKEN!!

ik hoop dat je hiermee iets kan..

groeten van ymke

Mickey

Re: Privé stal in Utrecht (omg. binnenstad)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:35

spekkiejnfu schreef:
tessa..wat ben jij toch een enoooooooooorm zielig poedersuiker!! ik bedoel..als je onze manege haat..waarom ga je er dan niet meteen weg? dan zijn we ook weer van jou verlost.. GA EEN LEVEN ZOEKEN!!

ik hoop dat je hiermee iets kan..

groeten van ymke

Dit soort opmerkingen zijn niet echt gewenst op Bokt.
Vandaar nu ook een slotje, Het topic was namelijk ook al wat ouder.