friesen dressuur wedstrijden!!! hoe?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

chessiejj

friesen dressuur wedstrijden!!! hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 10:01

hallo allemaal!

ik had een vraagje
hoe kan ik me opgeven voor friese dressuur wedstrijden?
via internet of wat? h
et moet wel echt voor friesen zijn! want ik wil graag met mijn fries zulke wedstrijden gaan rijden!

groetjes marlot

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:03

misschien dat er door het stamboek zulke wedstrijden worden georganiseerd? en ik weet dat er in juli altijd hier 1 in de buurt is...(suameer/garijp) door ta it bihald

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:05

Ja en hazerswoude dorp hebben ze eens in de zoveel tijd wedstrijden voor barokken paarden

SophievdV

Re: friesen dressuur wedstrijden!!! hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:10

Er is de Friese Competitie voor dressuur (onder het zadel dus) en voor de wagen (mennen). Dat was afgelopen weekend in Sint Nyk en zal dit weekend ook weer in Sint Nyk zijn. Waar de volgende is weet ik niet precies, maar ze hebben er in januari ook nog een in Oenkerk en in februari in Balkbrug. De finale is ook in Balkbrug. De eerst volgende is op ik geloof 11 december. Misschien kan je je nog inschrijven. Om aan de competitie mee te kunnen doen moet je aan minimaal drie van deze wedstrijden meedoen.

Verder is er vanuit de KNHS ook nog wat.. dat is geloof ik eens in de maand. En die fokvereniging organiseert inderdaad ook nog een wedstrijd. Wanneer die is, is voor mij ook nog onbekend.

chessiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 10:10

ja ok maar hoe kan ik me daarvoor opgeven?
daar gaat het om want hier in de buurt is er soms ook wel 1 maar ik wil weten hoe ik me daar voor op moet geven!

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:13

Ga dan even naar startlijsten.nl Het kan denk ik wel alleen als je ook een startkaart hebt aangevraagd. Heb je die? Dan heb je ook coupons en die kan je dan naar het secretariaat sturen van de organisatie. Je kan ook eerst even bellen om te vragen of ze niet al vol zitten. Ik weet niet waar je woont, maar op www.paardensportfriesland.nl staan alle KNHS wedstrijden in Friesland. Succes!

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:17

In Utrecht wordt ook regelmatig een wedstrijd speciaal voor Friezen georganiseerd. Staat ook op www.startlijsten.nl.

chessiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 10:20

Sfieke schreef:
Ga dan even naar startlijsten.nl Het kan denk ik wel alleen als je ook een startkaart hebt aangevraagd. Heb je die? Dan heb je ook coupons en die kan je dan naar het secretariaat sturen van de organisatie. Je kan ook eerst even bellen om te vragen of ze niet al vol zitten. Ik weet niet waar je woont, maar op www.paardensportfriesland.nl staan alle KNHS wedstrijden in Friesland. Succes!

ik heb een startkaart en ga nu even kijken! bedankt!

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:29

Any time Wat voor Fries heb je trouwens? Ik rij namelijk ook op een Fries en die ga ik 22 januari voor het eerst starten in Leeuwarden. Dat is een Gradus x Lute. *dit was even offtopic*

rhijnauwen

Re: friesen dressuur wedstrijden!!! hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:31

opgeven voor de meeste wedstrijden voor Friezen gaat op dezelfde manier als opgeven voor andere wedstrijden. (coupons opsturen) er staat vaak in de Paard en sport aangegeven dat het om een wedstrijd voor uitsluitend Friezen gaat, in het blaadje van de fokvereniging staat ook vaak een overzicht van wedstrijden.
kijk ook op deze site: http://www.friezen.messageboard.nl/forum/index.php

chessiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 18:32

@ sfieke: yfke a. eehm.. branders x ..... weet ik zo niet zou morgen even zo even voor je kijken!

@rhijnauwen : bednakt voor de link.. ik ben nu aan het kijken!