OPLICHTERIJ?? lees aub heel belangrijk!MARKTPLAATS ANKY PADS

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

snoopy19

OPLICHTERIJ?? lees aub heel belangrijk!MARKTPLAATS ANKY PADS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 23:36

hallo,
ik heb een tijdje geleden gelezen/gehoord dat er toen ankypads werden verkocht, voor 30 euro ofzo, en dat deze werden betaald maar nooit verstuurd werden. er waren wel weet ik niet hoeveel gedupeerden van. ook hier van bokt meende ik. En daar was ook een of ander forum over, waar iedereen die gedupeerd was zich kon melden. Ik heb gezocht maar kon niets vinden over dat forum, of over die anky pads oplichterij. Weet iemand hier nog iets vanaf? of wie weet onder welke naam die mensen hun spullen verkochten? Ik heb namelijk een zadel op het oog, maar die naam van die man komt me zo bekend voor, en ook staat dit zadel onder een andere naam te koop, wel uit dezelfde woonplaats, maar die man zegtd atd at zijn ex vrouw is, daar is het zadel van, maar het ligt bij hem thuis en hij gaat het verkopen...
daarom wil ik graag weten het evrhaal van die anky pads toen, odner welke naam dat verkocht werd, en welk rekeningnummer werd er doorgegeven?? Laat spoedig iets weten als je wat weet.

di_Segno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:45

De anky-pads die op marktplaats stonden die worden eerlijk verzonden (tenminste degene van iemand uit klarenbeek) ik weet niet of er nog meer op marktplaats stonden?
Die van haar stonden onder de naam 'paardenspul'

Limgardur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:52

Ja hoor, uit Klarenbeek kun je rustig iets kopen. Ik heb vorig jaar 2 dekens bij haar gekocht.

Anoniem

Re: OPLICHTERIJ?? lees aub heel belangrijk!MARKTPLAATS ANKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:04

Die uit Klarenbeek is inderdaad zeer betrouwbaar. Zij verkoopt echter imitatie Ankypads (zonder logo, verder hetzelfde) en dat staat ook in haar advertenties.

Die oplichter was er eentje uit Leeuwarden.

Esther_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:32

je hebt pb

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:34

ja zo iets heb ik ook op martplaats gezien
ankypads voor €30 me vriendin en ik vonden het al zo'n raar verhaal

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:34

ik geloof dat dat mensenuit limburg waren die mensen oplichten.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:35

bij een zadel is het zeker de moeite waard om als je het niet vertrouwd om deze onder rembours te laten verzenden ..willen ze dat niet weet je eigenlijk genoeg toch? (reken op ongeveer 17 euro verzendkosten..)

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:36

deze is gewoon betrouwbaar. heb zelf er ook wel es wat besteld

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:56

Die uit Klarenbeek is super (maar dat zegt iedereen hier ook al)
Kan het je ook aanraden!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:14

als je een zadel op het oog hebt... en je vertrouwd het niet laat het dan nooit versturen.. maar ga gewoon kijken
als het te ver weg is.. is het jammer dan kun je even verder kijken
er zijn zadels genoeg..
ook kun je het onder rembours versturen
je kunt dan zelf in het pakje kijken of het wel de spullen zijn die je besteld heb

ik ben vorige week ook via marktplaats opgelicht door P.v.B. uit Oisterwijk met petrie rijlaarzen
i.pv. de duurdere petrie elite kreeg ik de goedkope petrie's perfect thuis gestuurd
tja.. sommige mensen gaan heel ver als ze in geldnood zitten
er zijn genoeg zielige type's dus kijk goed uit

snoopy19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 10:39

het gaat om een man, uit maastricht ( limburg dus)
ik ben dus juist op zoek naar die site wat toen over opliochterij ging van die anky pads. want daar werden ook namen genoemd.

Esther_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:58

viewtopic.php?f=13&t=464476
Dit is de site, maar zoals ik je al verteld heb, is dit iemand anders.
De mensen van deze site zijn wel nog actief onder andere namen. Voornamelijk outletstores in computers. Altijd in Leeuwarden of omgeving.

Esther28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:46

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:12

Ik zou een zadel nooit op laten sturen ook niet onder rembours. Je mag nl. niet in het pakket kijken om te controleren maar moet het ongeopend accepteren en betalen....

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:23

bedankt voor de link esther
heb mijn verhaal er meteen op gezet
rembours is dus ook niet waterdicht
ik hoorde nl dat je het pakket dan wel mag openen maar dat is dus een fabeltje?

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:42

idd je mag het pakketje pas openen als je betaald hebt en zit er niet in wat je zou krijgen heb je pech want ze mogen geen geld teruggeven

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:58

hallo allemaal, ik ben "diegene"uit klarenbeek, en ben erg blij met jullie positieve reacties,
Ik weet ook dat er mensen zijn die de boel oplichten, het geval met de ankypads bleek om een bekend oplichtersduo te gaan, de man belazerde iedereen voor duizenden euro`s met computers en de vrouw lichtte iedereen op met ruiterspullen,

ik streef naar een goeie service en natuurlijk eerlijkheid, natuurlijk heb je altijd wel eens iemand die niet tevreden is,

Ik heb sinds kort ook een "vestiging" in belgie die opereert ook onder mijn naam nl Paardenspul, ook deze vrouw is echt super betrouwbaar en ik zou voor haar door het vuur gaan.

kijk anders eens op de website www.paardenspul.com, is nog niet helemaal compleet maar dan heb je in ieder geval een idee van ons.

Let bij het kopen via internet erop dat mensen via een vaste email handelen, dus bijv bij mij is dat chello, dat is een provider die via de kabel werkt en dus al je gegevens heeft.
nooit onbetrouwbaar als hotmail enz want die kan iedereen aanmaken onder alle namen.

bedankt allemaal

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:34

Ik verkoop ook Ankypads en ook via marktplaats. Dit gaat wel eerlijk en worden ook geleverd op het moment dat er betaald is.
Dus mensen die via marktplaats Ankypads verkopen (nieuw) zijn niet allemaal oplichters

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:38

nee dat word ook niet gezegd.. alleen men is op zoek naar degene die wel een oplichter is..

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:40

Als je bij www.kopersbelangen.nl kijkt bij medegedupeerden, en dan effe zoekt naar Anky pads outletstore, dan kun je het hele verhaal lezen en vind je ook de namen van diegene die iedereen oplichtte.