iemand ervaring met zadelmarkt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

cha_mira

iemand ervaring met zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 21:17

zoals de titel al zei : heeft iemand ervaring met zadelmarkt?
ik zou graag het :

merano dressuur
model LLGM 105
voor 300 euro

de beschrijving zegt :
zeer comfortabel,zadel met diepe zit en zeer fijne kniesteun.Kunnen onder het zadel bevestigd worden.

Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze zadels , en ofdat de beschrijvingen kloppen?Ik zou graag dit zadel kopen vanwege de prijs, maar als de kwaliteit niet goed is dan rij ik liever nog met men 15 jaar oud zadel,en spaar ik wat langer.

Of heeft iemand een van de andere zadels gekocht ? wat zijn jullie ervaringen?

vicky

droebel

Re: iemand ervaring met zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:28

Ik zou nog even verder sparen. Het zijn echt flutzadels. er zit geen wol in als vulling maar karton. kijk nog maar even verder. viewtopic.php?f=13&t=204550 onder zadels staan een paar topics over zadelmarkt. ook via zoekmachine kan je er nog heel wat over vinden.

boeflover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:11

ik heb zelf ook een merano zadel. hij bevalt mij perfect. hij ligt keurig op mijn paard. en ik ben zeker niet de enige. bij mij op stal zijn er nog 5 mensen met een merano zadels(verschillende types), en die bevallen bij de rest ook uitstekend. de pasvorm is ook super. zo ken ik een smalle draver met een merano zadel, en zelfs een fries met een merano zadel. dus van small tot wijde bomen..
ze zitten heerlijk zacht.
die man in vlissingen nam echt de tijd voor ons en heb daarom ook op veel verschillende zadels gezeten, met als keuze zelfs 1 van de goedkoopste merano-types.
ikzelf ben super tevreden. en zou zeker is gaan kijken/passen

iig niet te veel die reacties op bokt lezen van een aantal jaar terug, toen ben ik er zelf ook geweest en had ik ook niet zo'n geweldige ervaring met die man in vlissingen, maar nu, een aantal jaar later, kunnen ze wél een advies geven en je helpen. ze zijn echt slim geweest om die merano zadels toe te voegen, want die zijn erg netjes

Valina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:18

Tja, die man in Vlissingen nam voor mij idd ook veel tijd toen ik daar mijn geld wilde achterlaten.

Maar toen bleek dat mijn zadel niet in orde was, was meneer toch niet thuis!
"Garantie tot de deur" was zijn letterlijke uitspraak.
En ook: "tja, voor 500 euro kun je toch niet veel verwachten? "

Ik heb mijn buik in ieder geval helemaal vol van zadelmarkt en meer woorden zal ik er nu maar niet aan vuil maken,..... zucht

Ik wens je verder veel succes met het zoeken naar een geschikt zadel!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:01

Mogen zadelmarkt topics nog wel? Bij FAQ staan er toch ook al 100den?

Percy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:28

In de faq is meer dan genoeg informatie te vinden over zadelmarkt. Ik zet hier dan ook een slotje op.