mensen uit omgeving tilburg die een buitenrij maatje zoeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

clara

mensen uit omgeving tilburg die een buitenrij maatje zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 19:43

Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar iemand uit omgeving tilburg ( de moer, loon op zand, dongen, evt. kaatsheuvel) die in het weekend lekker gaat buitenrijden en die nog behoefte hebben aan een paardrij maatje.
Ik zelf heb mijn paard in Tilburg - Noord staan bij een boer waar ik de enigste ben die onder de man rijd. Ik probeer ieder weekend lekker buiten te gaan rijden maar moet helaas altijd alleen. Dit begin ik een beetje saai te gaan vinden en ik zou het leuk vinden om een maatje te hebben om lekker mee buiten te gaan rijden.

Ik rij meestal richting de Moer, Kaatsheuvel en Loonse en Drunense duinen.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:48

haaj haaj.. ik kom zelf uit eindhoven.. en ik ben bijna 16, en 18 december heb ik mijn tractorrijbewijs, en mag ik met dr trailer rijden.

Ik zou het heel gaaf vinden om af en toe een x mee naar de drunese duinen te gaan! maar ik had nooit vervoer, en nu ik dus bijna mn trailerrijbewijs heb, kan ik er wel heen:)

laat maar iets weten

Groetjes Lynn

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 11:01

als je het hebt gehaald dan hoor ik het wel kunnen we via pm het verder afspreken

clara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 11:01

verder niemand die echt uit de buurt komt??