Ik heb laatst mijn paard op mijn naam laten zetten. Heb het eigendoms papier ook al terug van het kwpn, daar staat mijn naam ook op maar er zat een sticker op met haar chipnummer en die staat nu dus niet meer op het papier, ook niet getypt. Het staat wel in haar paspoort.
Nu is mijn vraag klopt dat? Wordt het bij het kwpn geregistreerd of zo of moet ik er nog even achteraan dat het er niet meer op staat.
Ik heb een paar maanden geleden mijn kwpn-er op mijn naam laten zetten. op heb stamboekpapier staat mijn naam en adres op de achterzijde gedrukt. In het paspoort hebben ze een witte etiket-sticker geplakt waarop ook mijn naam en adres staan gedrukt.
Zijn registratienr staat ook op zijn papier gedrukt. Terwijl in het paspoort op drie verschillende plaatsen de barcode-stickers met registratienr (die je bij de chip krijgt) zijn geplakt met over iedere sticker een stempel van het kwpn.
staat het chipnummer niet als transpondernummer gedrukt, op de achterzijde van het papier ? Soms staat het op de voorkant en soms op de achterkant..........