Hallow,
Om maar meteen te beginnen .. Mijn paardje is in een week tijd enorm veel afgevallen, ze is van een grasbuik naar op dit moment precies goed gegaan ..
Donderdag 2 weken geleden was ze helemaal futloos terwijl er enorm veel wind stond en ze dan normaal enorm fel is ( zeker omdat ze nog jong is ), maar nu was ze super sloom.. Na een dag rust ging het iets beter, maar was ze ineens super verkouden, elke keer na het rijden op stal gezet met een deken om op te drogen en als ze droog was mocht ze weer naar buiten ..
Ze staat nog 24 uur per dag buiten, maar heeft wel een inloopstal, dus kan naar binnen..
Sinds afgelopen dinsdag heb ik besloten om haar weer brok bij te voeren ivm dat ze zo futloos was en zo mager geworden .. Ze krijgt nu ook hooi bijgevoerd, maar ze wordt er niet echt dikker op ..
Ze heeft wel meer energie door de brokken, maar zou ik nog iets extras moeten doen om haar weer iets dikker te laten worden?
Ze heeft wel een veulen dat nog een maandje bij dr blijft lopen en nog steeds drinkt.. Is dat een probleem?
Ze is op dit moment precies goed kwa uiterlijk, maar ik ben bang dat ze dunner wordt, omdat ze nu ook ineens haar grasbuik kwijt was ..
Ook blijft ze maar niesen en heeft ze na 2 weken nog steeds een loopneus, terwijl ik haar elke keer goed uitstap en pas als ze droog is weer buiten zet ..
Iemand tips of iets over te zeggen?
Liefs Inge