Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) heeft heel goed gewerkt, want ik durfde na een korte tijd alweer alles met mijn paard 
gekke_koei schreef:dus in mijn geval zou jou idee dus niet gaan werken.. willem is een ster in spelletjes spelen en houd graag van die spelletjes winnen..
Dat is gewoon een boefje, die moet even weten wat hij aan je heeft
(had ik vandaag met die van mij ook even in de ring trouwens
)
Wordt het gedonder alleen maar erger van ben ik bang... Urielle schreef:En zo is het bij mij ook.voor mij is de enige oplossing doorzetten en toch gaan rijden met zoveel mogelijk begeleiding. Als ik dat niet had gedaan, was ik bang gebleven.

.
Ik ken hem nog uit de tijd dat dinges hem reed(met dat rossige haar, ben alleen haar naam kwijt
). gomir schreef:Super Clyde!
Gewoon even doorzetten. Je hebt een superfijn paard en een super instructrice dus dat komt echt wel goed!
Wist je niet dat Mat zo kon lopenIk ken hem nog uit de tijd dat dinges hem reed(met dat rossige haar, ben alleen haar naam kwijt
).
Die reed bij de pony's, maar toen reed ik al paard
gomir schreef:Marlies bedoel ik![]()
Met Eva heb ik hem niet zoveel meer gezienDie reed bij de pony's, maar toen reed ik al paard
(ponymeters kijken ook vaak wel een beetje hoe oud de amazone is
)
). Er zijn vast wel een paar handige ruiters bij jullie op de manege te vinden
(en anders pb je mij maar, kom ik wel even uitstuiteren
) gomir schreef:Klopt. Ik was ook heel verbaasd dat hij ineens weer pony werd(ponymeters kijken ook vaak wel een beetje hoe oud de amazone is
)
Het gaat wel goed komen met jullie als ik het zo lees![]()
En anders vraag je gewoon of iemand er eerst even een kwartiertje de ergste frissigheid afrijdt(zeker met die wind). Er zijn vast wel een paar handige ruiters bij jullie op de manege te vinden
(en anders pb je mij maar, kom ik wel even uitstuiteren
)
Goed dat je dat nu door hebt
(geldt voor bijna alle paarden trouwens
)
gomir schreef:De laatste die je zielig moet vinden is MatGoed dat je dat nu door hebt
![]()
Ik denk dat het gedonder wel over is nu je over je ergste angst heen bent en aan het rijden gaat ipv afwachten. Als je hem lekker aan het werk hebt dan stopt hij wel met schrikken hoor(geldt voor bijna alle paarden trouwens
)
En mocht hij van de winter toch ineens lollig worden dan pb je maar
(tijd zat voor op school
)
Ik deed dat ook altijd, je leert vanzelf wel om er gewoon aan te blijven rijden