Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sassie22 schreef:Ik heb ook een periode gehad waarin ik eigenlijk helemaal geen zin had om naar mijn paard te gaan. Ik ging wel natuurlijk maar voor mij hoefde het allemaal niet.
Ik heb hem niet verkocht omdat ik bang was dat het maar een fase zou zijn en ik er spijt van zou krijgen ... gelukkig maar want ik heb cdit gevoel nooit meer gehad!
Ik zou mijn leven zonder paarden echt niet voor kunnen stellen. (corrdctie, niet voor WILLEN stellen).
Ik ben elke dag op stal (ondanks bijrijdster), rij bijna elke dag en ben helemaal gek van hem. Ik ben zelfs stiekum aant sparen voor een opvolger.
Ik zou zeggen, kijk het even aan en ga bij jezelf na hoe je in elkaar steekt. Ik bedoel, als jij iemand bent die er dan ook echt genoeg van hebt ja dan kun je aan verkopen denken maar als je er spijt van denkt te krijgen ......
Succes
geen overhaaste beslissingen nemen, kijk het gewoon eerst nog even aan en neem (zoals gezegd) desnoods een bijrijder, dan hoef jij minder te gaan.
Hollander schreef:Ik weet niet hoe jong of oud je bent.
Maar toen ik een jaar of 15 a 16 was had ik ook geen zin in mijn paarden zeker niet als ik bezoek had.
Maar die tijden gaan weer over en dan heb jij wel mooi je maatje verkocht.
Ik zou inderdaad een bijrijder proberen te zoeken die mee betaald dan kun je altijd nog beslissen.
Ik neem aan dat je vriendinen niet elke avond blijven slapen
vivanes schreef:Los van het feit dat je er niet zoveel zin meer in hebt;
Ik kan me er zo aan storen dat meisjes een paard kopen, dan ineens jongens en uitgaan interessanter vinden en dan het paard maar weer verkopen. Of onder het mom van 'ik ga studeren'. Je weet van te voren dat je (meestal dan) gaat studeren. Als je denkt niet genoeg tijd te hebben, begin dan helemaal niet aan een paard. Tja, en uitgaan gaat prima, alleen kan je de volgende dag eenmaal niet zo lang uitslapen als dat je zou willen.
Als je een paard koopt , moet je er voor gaan, en als het even tegenzit moet je niet gelijk het beestje verkopen.