Wintec Isabell, ervaringen gevraagd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pugi

Wintec Isabell, ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 17:02

Ik zit te overwegen om een wintec isabell aan te schaffen, dus geen pro.
De isabell heeft een diepere zit.
Wie heeft er zo'n zadel of heeft er wel eens op gereden?
Hoe vind je ze zitten en gaan ze een beetje lang mee?

Eilandje

Re: Wintec Isabell, ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:08

Ik heb er één keer op gereden, mijn lesgeefster heeft zo’n zadel en ik heb het eens mogen uitproberen op mijn paard, en het zit echt heerlijk (ik ben zo’n diepe zit niet gewoon). Volgende week komen ze bij mij zadels passen en brengen dit zadel ook mee, de zadelmaker zei dat het heel veel verkocht wordt, dat hij er heel tevreden over is en dat het zeker 10 jaar moet meegaan.

xxRavernaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:39

Hoi hoi

ik kan het je echt aanraden het zit echt super lekker. Ik heb altijd op de wintec gereden en heb nu het leren model besteld.
En er word inderdaad heel veel mee gereden, ook op wedstrijd hoor.

groetjes

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 18:51

Ik vind de diepe zit van de hulsebos zo fijn zitten, kun je deze zit er een beetje mee vergelijken kwa diepte??

xxRavernaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:02

hoi

Dat weet ik niet, maar als je je zadel koopt zou ik hem laten passen op je paard en dan mag je er ook mee rijden dan krijg je toch het beste idee. Of ken je niet iemand met zo'n zadel dat je er een keer mee mag rijden.

groetjes

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:04

Nee, helaas niet.
Ik heb er in de winkel wel opgezeten en dat zat fijn maarja rijden is natuurlijk heel wat anders.
In duitsland via E-bay kun je ze bij een ruitersportzaak kopen voor 599 euro i.p.v. de 895 die ze hier in NL. vragen.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:17

dione schreef:
Nee, helaas niet.
Ik heb er in de winkel wel opgezeten en dat zat fijn maarja rijden is natuurlijk heel wat anders.
In duitsland via E-bay kun je ze bij een ruitersportzaak kopen voor 599 euro i.p.v. de 895 die ze hier in NL. vragen.

Waw, dat is een koopje. Bij mijn ruitersportzaak is hij rond de 800 EUR. Maarja, ik wil dat de zadelmaker kijkt of het wel goed past en ik durf dat niet, zo bestellen via E-bay

xxRavernaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:49

Nou dat is allemaal nog goedkoop de wintec uitvoering kost hier door de €910,- en de leren versie is €1640,-
Zeg anders laat je het zadel toch gewoon aanpassen op je paard dan kan je er mee rijden en het voelen. En dan kan je altijd zeggen dat je nog even verder kijkt je zit nergens aan vast toch. Als ik het niet lekker vind rijden ga ik het ook niet kopen. Nou en dan kan je het altijd via E-bay bestellen.

groetjes Debby