middel voor aan de pezen...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Dorien_

middel voor aan de pezen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 13:44

ik was op een online shop aan het rondsnuffelen en toe kwam ik deze twee producten tegen om aan de paarden hun benen en/of rug te doen:
1. Een koelende, ontspannende gel, die spieren, pezen en gewrichten na inspannende arbeid ontspant en verfrist.
2. Te gebruiken als warming-up middel voor sportpaarden. Ook te gebruiken als ontspanningsmiddel voor rug- en beenspieren.
3. Massagemiddel ter versterking van spieren, pezen enz. Ook te gebruiken als warming-up middel voor sportpaarden.

Ik moet dus uit deze 3 producten kiezen. Ik zoek een product dat ik na een zware inspanning aan mijn paard zijn pezen kan doen, dat tevenseens ontspannend werkt. Ik dacht eerst aan nr. 1 omdat dat voor na een inspanning is. Dan nr.2 omdat die ook als warmin-up middel kan gebruikt worden (ik heb een paard die geschoren zal zijn en dus zullen zijn benen koud hebben, is het dan goed om er eerst een warming-up middel aan te doen? Ook als je nadien peesbeschermers of bandages aandoet?), en dat hij ook een ontspanningmiddel is.
Dan nr. 3 omdat hij ook als warming-up dient en de pezen en spieren enzo versterkt....

Wie weet wat ik moet kopen?
Of moet ik er 2 kopen: een warming-up (welke?) en een verfrissende gel? (maar kan je de warming-up ook niet na de inspanning aan de benen doen? Ter onspanning dan? Of moet dat een koelende gel zijN?

ok, helpppp