@menske:
Voor alle duidelijkheid: er zaten nog steeds wonden op zijn neus, wel dicht maar het verdient nog wel steeds de aandacht. Het is dus niet een simpele kwestie van riempje losser maken, de hoeven kappen en alles is opgelost. Ken jij het paard en heb jij de wonden gezien? Zo nee, dan is het voor jou erg moeilijk om een oordeel te geven. Tevens heb ik niet gezegd wat ik eventueel zou gaan doen, ik heb nog helemaal NIET gesproken over de dierenbescherming of iets dergelijks. Je doet dus een aanname, erg penny achtig hoor.
Het is geen sensatie wat ik zoek, ik wil graag dat dat paard goed verzorgd word. Ik ben verder niet bekend met mensen in die omgeving, vandaar dat ik op deze manier op zoek ben gegaan naar mensen die de eigenaar of de achtergrond van het paard kennen. En als je mijn bericht ook GOED leest, dan weet je ook dat, mits alles in orde is, ik mij daar ook verder niet mee ga bemoeien. Laat ik eens wat quoten van het stukje wat ik heb geschreven:
Citaat:
Dus dat kan betekenen dat er nu beter gezorgd wordt voor het beestje maar kan ook best zijn dat de eigenaar alleen een losser halster nu gebruikt en dat dat alles is.... Ik hoop het eerste en dan is ook alles goed. Maar als het het laatste is, dan wil ik daar uiteraard wel een stokje voor steken.
Citaat:
die misschien weten van wie de pony is die schuin tegen over rijschool Klein Hartemink tussen een bedrijf en een autozaak aan de Kiefteweg te Eibergen in een weiland staat? En wat zijn verleden is?
Ik heb helaas geen foto's. Nogmaals het welzijn van een paard gaat voor alles, denk je niet zo en is een paard slechts een dier en verdient een dier niet dezelfde zorg als een mens, dan is dat jouw mening . Maar om dan een conclusie te gaan maken dat ik sensatie zoek, vind ik absoluut onredelijk.
Daarbij komt dat jij mij niet kent. Tevens weet jij niet wat ik in die tussentijd nog heb uitgezocht dus ook dat is geen gegronde reden om zomaar een conclusie te trekken. FYI: Ik heb idd meerdere personen gesproken die juist positieve dingen over deze man hebben geuit. Dus, daaruit kan ik concluderen, na informatie te hebben onderzocht over de huidige eigenaar van het paard, dat het paard nu in goede handen is, en dat de situatie waar ik het paard vond, hoogstwaarschijnlijk komt door de vorige eigenaar. Er is mij in ieder geval verzekerd dat het paard nu goed wordt verzorgd en dat is voor het paard het allerbelangrijkste!
Lijkt me dus erg duidelijk allemaal...
@moderater: mijn naam is melissa dus die hoef je niet te verwijderen. Ik ben niet de eigenaar maar de TS. Ik neem aan de je de naam van de eigenaar bedoelt die niet genoemd mag worden. Klopt dat? Want die staat er namelijk nog in hoor...