leuk paardenblad

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aurora3

leuk paardenblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 22:43

Ik ben een tijd lang lid geweest van de hoefslag junior, maar ik vind mezelf daar nu een btje oud voor worden (bijna 18). Vooral ook ivm de anky-fanclub, waar je dan automatisch ook aan vast zit. De gewone hoefslag vind ik nogal duur, dus nu ben ik van plan om lid te worden van een ander paardenblad. 'Bit' leek me wel een leuk blad, maar ik las net ergens dat dat blad erg veel reclame bevat, en dat er in de artikelen niet echt diep op onderwerpen ingegaan wordt. Daarom ben ik toch weer een btje gaan twijfelen.
Welke paardenbladen vinden jullie het beste en waarom??

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:45

Ik vind de bit wel heel erg leuk.
Anders moet je de cap nemen, ik vind dat wel heel moeilijk te lezen...

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 22:46

Hoe vaak komen die bladen uit??

vecindario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:48

Ik heb vanalles: de paardenkrant, in de strengen, De Hoefslag , Bit, Paard en Sport , Paard en spul...... allemaal erg leuk hoor,
Maar als je vindt dat de hoefslag junior te duur is dan vindt je denk ik de Bit ook te duur.

Biepje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:55

Ik vind Bit toch wel goed hoor, er wordt best diep ingegaan op verschillende onderwerpen en ok, er staat veel reclame in, maar die vind ik ook wel leuk om te lezen (en stop dan mijn portemonnee heeeeeeel ver weg)

Pjelk

Re: leuk paardenblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:47

Voor mij staat Bit toch nog op nr. 1
Misschien is het niet perfect maar naar mijn mening toch wel het leukste blad.
Het is lekker dik en behandelt eigenlijk alles rondom paarden en is niet zo specifiek gericht op de wedstrijdsport als Hoefslag en Paard en Sport. De Cap vind ik zelf niet zo, daar staatn vooral artikelen in over bekende Belgen of mooie plekjes. Dan heb je nog Amazone, een mooi glossy blad met veel foto`s. De artikelen zijn naar mijn mening alleen wat inhoudloos en oppervlakkig. Als beitter van het ruiter/koetsiersbewijs kan je nog Paard & Co krijgen. Een blad dat eens per kwartaal uit komt, erg dun is en niet zoveel info bevat.
Voor leden van de NVVR is er nog de Vrijruiter waarin van alles staat over recreatief omgaan met paarden (NH, VD, trektochten, endurance etc etc).

Er zijn ontzettend veel bladen en wat geschikt is voor jou hangt helemaal af van waar je interesse in de paardensport ligt

charmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:52

Volgens mij kan je ook gratis een proefnr. van Bit ontvangen, kan je'm rustig doorbladeren en kijken wat je ervan vind, heb ik zelf ook gedaan, ben er nl. ook nog niet uit op welk blad ik me wil abonneren.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:24

De bit is meer voor de algemene ruiter imo. Verder vind ik de bit ook behoorlijk duur en komt dacht ik maar 1x pmaand.

ikke

Re: leuk paardenblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:54

Niet te duur, met veeeeel extra's: de VrijRuiter! verenigingsblad van de NVVR, maar er zijn een hoop mensen lid, enkel om de VrijRuiter te ontvangen. www.nvvr.info of een PB-tje naar mij

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:43

ik heb de bit, kost €6,75 maar komt ook maar 1x per maand uit(en dat is relatief gezien goedkoper als hoefslag!!(die elke week uitkomt)
De bit is voor elke ruiter leuk, of je nou wedstrijden rijd of recreatie terwijl de hoefslag toch erg op de wedstrijd doelgroep is gericht!
Dan heb je nog de paardenkrant, vind het een leuk krantje komt elke dag dus je blijft op de hoogte maar is wel erg duur!!

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:00

Ik lees Bit, BWP en de Hoefslag .
Bit vind ik toch nog steeds het beste .

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:19

Ik ben sinds kort geabboneerd op de bit

Careano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:27

Wij hebben de Bit, Paard&Sport en de In de Strengen..