wedstrijd rijden in kerstoutfit?! help!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

wedstrijd rijden in kerstoutfit?! help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 09:17

weet niet of het hier goed staat, maar ik zit met een probleem!
18 dec. doe ik met mn verzorgpony mee aan een onderlinge wedstrijd. Het is een wedstrijd in kerstsfeer, dus verkleed, maar ik ben inspiratieloos! ik dacht al als engeltje ofzo, maar dat doen er al meerdere en dan is dat niet leuk meer! verder heb ik ook geen handige moeder of oma die wat voor me in elkaar wil zetten, en zelf kan ik het al helemaaaaaal niet
ik zoek dus een leuke outfit, maar wel makkelijk! wie o wie helpt mij?!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:19

Ga als kerstboom! Gewoon helemaal in het groen. Misschien kan je met karton op de achterkant en voorkant van je trui de vorm van de takken spelden (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en dan een piek van papier mache maken voor op je cap. Stel slingers om je heen en kerstballen in je oren. Ben je al een heel eind!

samantha5

Re: wedstrijd rijden in kerstoutfit?! help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:39

je hebt van die pakken van de kersman. Bij de wibra of zo voor 3 euro.

En je paard kan je natuurlijk versieren met lampjes (die werken op batterijen), bandage's rood-wit. Rood of wit dekje onder je zadel. Pony een kerstmuts op. en klaar ben je!

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:31

Vind ik ook een goed idee, die kerstman. En idd als kerstboom.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:38

Ik heb eens bij ons met de pas de deux gezien dat twee mensen als kerstboom waren. Ze hadden hun cap helemaal volgedaan met takjes en lintjes enzo en bovenop een kerstlap op batterijen, zo'n ouderwets uitziende kaarslamp. Echt heel leuk. Die brande ook echt.

gekkesies

Re: wedstrijd rijden in kerstoutfit?! help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 18:50

bedankt voor de tips! die kerstman-outfit klinkt niet al te ingewikkeld, wel een goede!

en die kerstboom klinkt ook leuk, maar hoe maak je dan die takken zeg maar? (misschien foto? )

verder nog iemand ideeën?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:53

Als je een goedkoop groen shirt en een groene legging koopt bij de zeeman of wibra ofzo kan je daar takken opmaken.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:56

Ja ja dat wordt nadenken, dat moet ik ook nog doen maar ik heb wel een goed idee. Maar ja ik moet tegen jou rijden dus verklap niets!!

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 19:00

Whisperke schreef:
Ja ja dat wordt nadenken, dat moet ik ook nog doen maar ik heb wel een goed idee. Maar ja ik moet tegen jou rijden dus verklap niets!!

schat je bent ut waarschijnlijk vergeten maar je had me al verteld wat je gaat doen don't worry, ik doe niet hetzelfde als jou hoor!

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:03

kerstman is leuk ja, gewoon een rode/witte rijbroek nemen en bijv een rood jasje, goedkoop ergens vandaan halen. Langs de randen van het vest/jasje kun je dan zo'n wit bontje naaien, kun je vast wel bij hobbywinkel kopen of gewoon watten oid.
Als je een beetje wijde kerstmanmuts hebt kun je die over je cap doen.
een baard is niet zo moeilijk...
Paardje wat slingers in zn haar, of je frontriem omwikkelen met slingers is ook leuk.
Weet niet hoe bomvast je paard is, anders kun je nog hier en daar wat belletjes aan hangen....
succes!

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 19:20

Mas schreef:
kerstman is leuk ja, gewoon een rode/witte rijbroek nemen en bijv een rood jasje, goedkoop ergens vandaan halen. Langs de randen van het vest/jasje kun je dan zo'n wit bontje naaien, kun je vast wel bij hobbywinkel kopen of gewoon watten oid.
Als je een beetje wijde kerstmanmuts hebt kun je die over je cap doen.
een baard is niet zo moeilijk...
Paardje wat slingers in zn haar, of je frontriem omwikkelen met slingers is ook leuk.
Weet niet hoe bomvast je paard is, anders kun je nog hier en daar wat belletjes aan hangen....
succes!

niet zo heel erg bomvast (ofja, is ie wel maar dan moet je hem wel flink aanpakken)