Ik heb datzelfde ook een keer gehad. Ik had flink getraind en was buiten op de weg aan het uitstappen.
Door lomp gedrag van een flapdrol op een brommer viel ik van mijn paard af, en moest naar het ziekenhuis. Gevolg: van alles geschaafd en gebroken, plus mijn spullen kapot geknipt.
Ik had verdorie peperdure Cavallo Piaffe laarzen aan, een Pikeur rijbroek, en een Cavallo truitje. Die laarzen waren al 550 euro, de broek was ook pas nieuw en kostte dik 150 euro, en dat truitje was ook nog eens rond de 60 euro.
O ja, en mijn mooie argentaan Balkenhol sporen waren ook onherstelbaar beschadigd door de val. Het waren die met grof wiel, die kostten ook dik 50 euro.
Al met al spullen met een waarden van rond de 800 euro. Mijn verzekering betaalde zelf niks, het ziekenhuis ook niet, maar uiteindelijk heeft mijn verzekeringsmaatschappij de schade verhaald op die eikel van die brommer.
Gelukkig maar, want daardoor kon ik weer nieuwe Cavallo Piaffe laarzen gaan kopen, waar ik zo hard voor had gespaard !!
Als je zoiets meemaakt is dat al erge genoeg, als je dan ook nog eens zoveel financiële ellende krijgt, dan heb je dubbel pech.