gezocht de vorige eigenaar van salty gekocht bij bm stables

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SALTY

gezocht de vorige eigenaar van salty gekocht bij bm stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 20:21

hoi ik heb sinds 2 weken een paard bij bmstables uit prinsenbeek , een hele lieve merrie genaamd salty
jammer genoeg zaten er geen papieren en verdere info bij,maar ik wil wel graag wat meer over haar weten.
op haar indentificatiepapieren staat dat ze 14 is en 160 hoog
ze is bruin met 4 zwarte benen( tot over de knie en hak)
foto van haar kun je opvragen via de mail

xxRavernaxx

Re: gezocht de vorige eigenaar van salty gekocht bij bm stab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:09

o mijn god koop nooit een paard bij BMstables heb je haar wel laten keuren enz.?
Ik ga er echt nooit meer naar toe ze lichten je gewoon op en kan het dan ook niemand aanraden!!!!!!!!

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:17

Raverna, je reactie slaat helemaal nergens op. Komen zat leuke paarden van bmstables voor een lagere prijsklasse krijg je nou eenmaal geen toppaard.
En denk dat ik het toch wel weet, heb er stage gelopen en 3 paarden gekocht. én kan nog steeds met mel door 1 deur.

xxRavernaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:20

nou veel plezier dan maar ik ben er van genezen. Zal ook wel niet bij ieder paard zijn maar je raakt je vertrouwen er wel door kwijt

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:32

Nou ik ken de eigenaresse ( is trouwens ook een bokker) als een leuke eerlijke meid, en jouw ken ik helemaal niet. Keuze is dan snel gemaakt!

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:34

Misschien reageren jullie helemaal niet op haar vraag, of wel?
Er zijn al zat discussies geweest over BM Stables wel of niet, volgens mij.

Maar ontopic: Er loopt een centraal topic, of zelfs een stickie, voor. (Toch?)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:43

xxRavernaxx schreef:
o mijn god koop nooit een paard bij BMstables heb je haar wel laten keuren enz.?
Ik ga er echt nooit meer naar toe ze lichten je gewoon op en kan het dan ook niemand aanraden!!!!!!!!

Zoooo, ook welkom op Bokt. Het is zeker nog niet tot je doorgedrongen dat persoonlijke vetes hier niet zijn toegestaan?
Ga dat even lekker persoonlijk uitvechten ja, wij zijn inmiddels de zwartmakerij wel eens zat hier, get a live!

Ontopic, er is idd. ergens een sticky voor gezochte paarden dus ik denk dat hier snel een slotje op komt.

SALTY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 21:49

eh meiden
ik ben niet benieuwd wat jullie mening over de bm stables of melanie is.maar ik wil graag wat info over salty. melanie weet ook niets van de vorige eigenaar ,maar er werd mij geadviseerd het op bokt te vragen.gewoon uit nieuwsgierigheid over waar salty heeft gestaan en bji wie enzo. pure interesse in mijn paardje
en het was zeker niet de bedoeling om bm stables af te kraken,maar als de eigenaresse bm stables ziet staan en ze heeft daar haar paardje heen gebracht , heb ik meer kans om met haar in contact te komen.
ik heb trouwens mijn paard daar ook heen gebracht en melanie heeft voor een keurig adres voor hem gezorgt.maar aub geen discssie hierover

SALTY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 21:51

en oh ja
als ik weer mijn oproepje verkeerd heb gezet, wil iemand mij dan uitleggen waar dat wel kan. ik ken dit forum niet en moet het allemaal nog uitzoeken

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:51

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:52

goed zo SALTY laat je horen (hihi sorry) maar ik ben het ermee eens als je niet zon fijne ervaring met haar hebt gehad houd dat voor je of typ je berichtje in een pb naar de TS dit slaat uiteraard weer helemaal nergens op

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:13

xxRavernaxx schreef:

Pffffffffffff fijne binnen komer ben jij op het forum hier zeg!
Je reactie slaat echt nergens op

Esther28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:23

@xxRavernaxxTja, het is makkelijk om iemand af te z**ken he. Maar denk je nou dat als die paarden niet goed zouden zijn, natasja hier op het forum zou zitten en zoveel "voorstanders"zou hebben? Denk het niet, dus de paarden zullen echt wel goed zijn.
En voor die prijsklasse koop je idd geen Salinero, dan moet je ergens anders zoeken. Niet zo'n goede binnenkomer dus, jouw reactie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:32

Ik heb mijn pony ook bij BM stables vandaan. Niet laten keuren maar heb haar nu 5,5 maanden en ze is super, loopt super en kerngezond (heeft alleen een schimmelinfectie gehad, niks noemenswaardigs dus). Verder is er naar gekeken door de stalDA (geen officiele keuring, maar snelle check) en die zei dat ze perfect regelmatig loopt en super benen heeft, en ook mijn vriend die diergeneeskunde (richting paard) studeert heeft haar bekeken (buigproefjes e.d. gedaan) en die vind haar ook goed voor het doel waar ze voor bestemd is (recreatiepony)...

Ik heb ook slechte verhalen gehoord van mensen over BM stables, maar ook goede... Maar dat geldt toch voor iedere handelsstal, het moet nou eenmaal klikken met je paardje en daar kan zo'n stal weinig aan doen.

Iig veel plezier met Salty!

SALTY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 22:41

ik weet niet hoe ik hier het onderwerp moet verwijderen ,maar dat zal 1 van de admins wel doen en dan zet ik morgen mijn oproepje wel even bij de juiste topic
ik heb wel de gemoederen hoog op laten lopen over bm met mijn oproepje he was niet de bedoeling hoor
ik hoop dat ik de vorige eigenaar nog vind
trouwens leuke foto;s van de merens

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:48