Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Nu begint het langzaam maar zeker te kriebelen om een eigen paardje aan te schaffen. Ik heb het gevoel dat ik blijf stilstaand trappellen. Het blijft wel leuk en superontspannend ( zeker de buitenritten), maar ik wil meer......

) Maar voor een eerste paard kun je beter een wat ouder paard aanschaffen 
vlasta schreef:ook omdat je nu al over verkopen praat voordat je het veulen al zelf hebt gekocht.
zelf denk ik niet dat de juiste basis is om een paard te kopen.
) Ik moet geen paard hebben met een stamboek van hier tot ginder achter alleen maar om zijn prestaties. Ik ben helemaal niet van zin om wedstrijd te rijden. Ik wil louter recreatief dressuur rijden en voorl veel buiten. Dus het mag / MOET een lief paard zijn dat te vertrouwen is. Mag zelfs een klein mankement hebben dat ze hem niet meer kunnen gebruiken voor wedstrijd enzo. Dat ik er maar zalig mee kan gaan rijden......

schattebol schreef:vlasta schreef:ook omdat je nu al over verkopen praat voordat je het veulen al zelf hebt gekocht.
zelf denk ik niet dat de juiste basis is om een paard te kopen.
Ik denk dat hier een misverstand is. Ik wil hem zeker niet verkopen. Zekers niet.
....